Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. General Management
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Interim HR Support Medewerker

Opdracht ID: 1104

Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 30-06-2010
Reacties: 3
Locatie: Almere, Flevoland
Laatst gewijzigd: 06-09-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:

  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
 


Freelance general managers die hebben gereageerd (3)

Gwendoline
Gwendoline
14-07-2010
0 referenties
Gemiddelde score
Marion
Marion
30-08-2010
0 referenties
Gemiddelde score
Paula
Paula
06-09-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Freelance management opdrachten

Algemeen manager gezocht!

Geplaatst: 6 nov
Uren: 28-40 uur per week ( in overleg) Functieomschrijving: Als Algemeen Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks leidinggeven van onze organisatie. Je stuurt een team van 20 medewerkers aan en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen. Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de strategische doelstellingen en het waarborgen van de kwaliteit en efficiëntie binnen de organisatie.…

Operationeel Manager voor Online Sieraden Shop

Geplaatst: 12 jul
Locatie: Almere, Nederland (hybride werken mogelijk) Uren: 20 tot 40 uur per week Over ons: We zijn een vooraanstaand e-commerce bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige sieraden. Missie: De missie van deze vacature is om de oprichter te ontlasten van dagelijkse operationele taken, zodat hij zich kan concentreren op het verbeteren van het bedrijfsmodel. Jij zult een cruciale rol spelen in het beheren…

Algemeen Directeur (ad interim) bij horecagroothandel

Geplaatst: 10 jul
Horeca groothandel InstockMarket zoekt een ad interim Algemeen Directeur voor een periode van zes maanden (oktober 2024 - april 2025) gedurende het zwangerschapsverlof van mede-oprichter Selma Seddik. Voedselverspilling is een enorm probleem: een derde van al het eten wordt verspild. Bij Instock geloven we sinds 2014 dat dit anders kan. Door producten te gebruiken die anders verspild zouden worden,…

Algemeen Directeur (ad interim) bij horecagroothandel

Geplaatst: 9 jul
Horeca groothandel InstockMarket zoekt een ad interim Algemeen Directeur voor een periode van zes maanden gedurende het zwangerschapsverlof van mede-oprichter Selma Seddik. Voedselverspilling is een enorm probleem: een derde van al het eten wordt verspild. Bij Instock geloven we sinds 2014 dat dit anders kan. Door producten te gebruiken die anders verspild zouden worden, zoals overschotten, kromme…

Lecturer Innovation and Commercialisation

Geplaatst: 20 jun
Kronenburgh stands for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about This unit aims to give students a comprehensive understanding of innovation and commercialisation. In today’s competitive landscape it…

Lecturer Leadership and Management

Geplaatst: 29 mei
70. Lecturer Leadership and Management Kronenburgh stands for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about The ability to lead and manage effectively is highly sought after by industry, as employers seek to produce…

Parttime assistent met doorgroeimogelijkheden (remote)

Geplaatst: 2 apr
Beste freelancers, Parttime remote assistent met doorgroeimogelijkheden (enige ervaring subsidie aanvragen) Hoofddoel -Fundament creëren voor onderneming - Ondersteuning Eigenaar organisatie en financiële opzet
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht