Interim projectondersteuner sociaal domein
Opdracht ID: 54954
Budget: € 60 tot 80 p.u.
Geplaatst: 18 apr
Reacties: 0
Locatie: Regio Roosendaal
Laatst gewijzigd: 18 apr
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Voor een overheidsorganisatie in de regio Roosendaal (Noord-Brabant), zijn wij op zoek naar een interim Projectondersteuner voor het sociale domein voor 24-32 uur per week. Start is zo snel mogelijk en duurt naar verwachting tot einde van het jaar.
Wat ga je doen
Als Interim Projectondersteuner ondersteun je de beleidsmedewerkers van het sociaal domein voor o.a. WMO en Jeugdzorg. Dit taken zijn vooral gericht op backoffice ondersteuning. Je taken bestaan oa uit:
Je stelt brieven op om aanvragers te informeren dat de aanvraag in behandeling is genomen
Je beheert de mailbox, onderhoudt contacten, doet postbehandeling en archivering
Je stelt beschikkingen op
Je stelt rapportages op en bundelt dit als verantwoording
Je verzorgt interne en externe communicatie
Bij inkoop van zorg handel je de administratieve kant van het inkoopproces af
Administratieve ondersteuning bij overleggen, vastleggen van notulen en besluiten
Wie zoeken wij
Je hebt HBO werk- en denkniveau
Je hebt ruime ervaring als projectondersteuner, secretaresse of beleidsmedewerker
Je hebt bij voorkeur ervaring met het sociaal domein bij een gemeentelijke organisatie
Vakinhoudelijke kennis is niet per se noodzakelijk voor deze opdracht
Je kunt werken onder druk, hebt een pro-actieve houding en bent flexibel
Je bent accuraat, analytisch en hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen
Wat je krijgt
Voor deze rol geldt een inkooptarief tussen de € 65 - € 70, inclusief reiskosten, exclusief btw. Hybride werken is mogelijk (woensdag en vrijdag wordt veelal vanuit huis gewerkt).