Beste freelancers,
Ter ondersteuning van onze salarisadministratie zijn we op zoek naar een interim sr. Salarisadministrateur voor 2 dagen/16 uur per week.
Als senior Salarisadministrateur draag je zorg voor alle werkzaamheden ten behoeve van de Personeels- en Salarisadministratie (PSA) voor de medewerkers van Teijin Aramid. Je rapporteert aan de Manager HR&O Shared Service Center en werkt nauw samen met de senior Personeels- en Salarisadministrateur. Je werkt samen met 4 collega’s op de afdeling PSA. Het betreft een project voor de duur van een half jaar op ons hoofdkantoor in Arnhem.
De functie
- Verzorgen van de salarisadministratie (ca 1300 stroken) voor: CAO personeel; dag- en ploegendiensten, Executives, Im- en Expats, inclusief pensioenafdrachten en bijzondere beloningen;
- Het voorbereiden van de boekhoudkundige verwerking, beoordelen resultaten van de voorlopige verwerkingen en vrijgeven salarisbetaling;
- Vraagbaak voor medewerkers en het inhoudelijk ondersteunen van collega’s op PSA;
- Signaleren van verbeteringen in het administratieve proces en het formuleren van oplossingsalternatieven in de vorm van processen en werkinstructies;
- Verwerken en bijhouden van mutaties, beoordelen op juistheid, volledigheid en correctheid qua wet- en regelgeving;
- Kennis van (wijzigingen in de) cao en/of in de sociale en fiscale wetgeving en in staat deze toe te passen in de organisatie.
Jouw profiel
Voor dit project heb je bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding. Je hebt uitgebreide en aantoonbare kennis van salarisadministratie, sociale- en fiscale wet- en regelgeving en ben je in het bezit van een VPS diploma. Daarnaast:
- Heb je een aantal jaren aantoonbare ervaring op het gebied van salarisadministratie;
- Heb je ruime ervaring met Profit HRM/Payroll van AFAS en urenregistratiesystemen;
- Beschik je over zeer goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden, zowel in het Nederlands als het Engels.
De afdeling
Het totale HR&O team bestaat uit 24 collega’s. Deze collega’s werken op de verschillende vestigingen binnen ons bedrijf. Ieder HR team wordt gefaciliteerd vanuit het HR&O Shared Service Center en de specialisten op het hoofdkantoor in Arnhem. Het HR&O Shared Service Center is als team verantwoordelijk voor een optimaal verloop en verdere professionalisering van de ondersteunende HR&O processen voor alle bedrijfsonderdelen van ons bedrijf. Dit zijn onder andere in-, door-, en uitstroom, personeels- en salarisadministratie en applicatiebeheer.
Ons aanbod
Naast dit uitdagende project waarin je een grote mate van zelfstandigheid hebt, biedt ons bedrijf een inspirerende internationale werkomgeving. Tariefinschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring.
Interesse?
Voor meer informatie kan je contact opnemen via een bericht.
Wij zien graag een reactie tegemoet.