Beste freelancers,
Wij zijn een snelgroeiend e-fulfilment bedrijf met haar hoofdkantoor in Nieuwegein. In onze magazijnen beheren wij de voorraad voor verschillende webwinkels, versturen hun orders en verwerken de retouren. Een groot deel van ons orderproces hebben we gemechaniseerd door middel van ons Autostore opslag- en orderpicking systeem, volautomatische inpakmachine en lopen de goederen via een volautomatisch conveyorsysteem. Wij hebben op dit moment magazijnen in Nederland, België en Duitsland en kijken er naar uit om meer landen in Europa te veroveren met ons e-fulfilment concept.
Over onze afdeling Finance
De afdeling Finance bestaat uit een afdeling Accounting, Controlling en Pricing met 5 medewerkers. We werken sinds begin van dit jaar met MS Dynamics 365 en rapporteren in Power BI.
Ter tijdelijke vervanging zijn wij op zoek naar een hands-on interim Meewerkend Teamleider Financiële Administratie 32/40 uur. Standplaats Nieuwegein.
Het team bestaat op dit moment uit 2,5 FTE en je rapporteert aan de Manager Finance & Control. Naast de werkzaamheden voor de Nederlandse operatie stuur je ook de administratie van onze buitenlandse vestigingen mede aan.
In deze functie ga je operationeel aan de slag met het financiële proces, houdt je overzicht, begeleidt het team en controleert de processen en administraties en voert zelf ook een aantal operationele taken uit. Je bent verantwoordelijk voor de juiste verwerking van de debiteuren- en crediteuren administratie alsmede het grootboekbeheer. Tijdens de maandafsluiting (fast-closing) zorg je voor een tijdige en correcte bijwerking en analyse van de cijfers samen met de afdeling control. Je verzorgt maandelijkse BTW en CBS aangiftes. Je verwerkt en monitort de administratie van intercompany diensten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze buitenlandse administratie kantoren en stemt met hen de werkzaamheden en prioriteiten af.
Wij zijn op zoek naar een freelancer die ons team beter maken met de volgende kwalificaties:
- Een afgeronde HBO opleiding in een financiële richting
- Minimaal 5 jaar werkervaring
- Ervaring met het aansturen van een team
- Kennis van geldende financiële wet- en regelgeving (inclusief belastingen) binnen Europa. IFRS is een pré.
- Ervaring met Microsoft Dynamice 365 is een grote pré
- Je kunt goed uit de weg met Excel
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Beheersing van Duits en/of Frans is een pré.
Wij bieden onze freelance Teamleider Financiële administratie een uitdagende interim opdracht in een dynamische en interessante werkomgeving met veel internationale contacten. Natuurlijk hebben wij de fijnste collega’s en een informele werksfeer.
Voldoe je aan bovenstaand profiel en heb je zin om bij een dynamische ambitieuze club aan de slag te gaan, stuur ons dan een reactie.