Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. General Management
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Lokaal Facilitair Manager

Opdracht ID: 149

Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 08-02-2010
Reacties: 1
Locatie: Rotterdam, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 14-02-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Op basis van Detachering Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Lokaal Facilitair Manager (Referentie 2010-43) Doel van de functie: Adviseren over en ondersteunen van het lokale management met betrekking tot reguliere en projectmatige activiteiten op het terrein van huisvesting, beveiliging en facilitair voor de divisies en ondersteunende diensten binnen het UWV. Gezien de mobiele functie, is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van een rijbewijs en eigen vervoer. Hoofdtaken: • Treedt op als intermediair voor het operationele management in het district ten aanzien van huisvesting, inkoop, DIV en facilitair. • Onderkent wijzigingen in processen, anticipeert hierop en draagt zorg voor informatie en instructie aan de medewerkers en overige betrokkenen. • Draagt zorg voor een adequate en effectieve personele bezetting binnen de organisatorische kaders. • Voert een actief P&O-, arbo- en verzuimbeleid en coacht, stimuleert en faciliteert medewerkers. • Levert managementinformatie voor een adequate sturing van de activiteiten binnen de regio. • Verricht groep- /afdelingoverstijgende activiteiten (deelname Product Groep Overleg). • Levert een bijdrage aan de totstandkoming van het (regionale) jaarplan. Specifieke hoofdtaken: • Draagt lokaal (ook financieel) verantwoordelijkheid voor de facilitaire dienstverlening, en implementeert, evalueert, bewaakt en ontwikkelt, indien nodig, facilitair beleid binnen de locatie(s). • Is gesprekspartner voor het lokale management, legt afspraken vast en vertaalt pro-actief de ontwikkelingen van het primaire proces naar de inrichting van de locale facilitaire organisatie en leveranciers. • Voert lokaal de regie over uitbestede werkzaamheden en onderhoudt lokaal namens FB contacten, zowel in voorlichtende als afstemmende zin met de diverse leveranciers; • Geeft, als Hoofd Bedrijfshulpverlening binnen de locatie, uitvoering aan de BHV taken die wettelijk aan de werkgever zijn opgedragen en neemt deel aan het crisisteam. Functie-eisen: • Functioneert minimaal op Hbo-niveau (HBO Facilitair Management is een pré). • Kent en gebruikt de vaardigheden, die nodig zijn voor het leidinggeven aan medewerkers. • Kent de voor zijn afdeling relevante procedures, processen en systemen. Competenties: • Voortgangsbewaking • Organisatiesensitiviteit • Visie • Onderhandelen • Oordeelsvorming. Inhoudelijke cv Eisen - Afgeronde opleiding HBO-Facilitair Management - Opleiding Bedrijfshulpsverlening, aantoonbaar met certificaat - Cursus/opleiding Technisch gebouwbeheer, aantoonbaar met certificaat - Minimaal 2 jaar ervaring als Facilitymanager Optie op verlenging Kandidaat is beschikbaar per 22-02-2010 voor 38 uur per week gedurende 6 maanden, waarbij UWV vanaf 22-08-2010 de mogelijkheid heeft de kandidaat een dienstverband aan te bieden zonder overnamekosten. In de aanbieding dient men expliciet akkoord te gaan met de overnamemogelijkheid. Bijzonderheden In het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen wordt verwacht dat voor woon-werkverkeer en eventuele dienstreizen gebruik gemaakt wordt van het openbaar vervoer Algemene informatie m.b.t. de aanvraag Aantal FTE: 1 Locatie: Rotterdam, Burg s'Jacobsplein 51 Startdatum: 22-02-2010 Einddatum: 22-08-2010 Inzet: Full Time Tarief: : Maximaal € 57,50 Sluitingsgsdatum: 11 februari 2010 Sluitingstijdstip: 12:00 uur

Freelance general managers die hebben gereageerd (1)

Johan
Johan
14-02-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Freelance management opdrachten

Algemeen manager gezocht!

Geplaatst: 6 nov
Uren: 28-40 uur per week ( in overleg) Functieomschrijving: Als Algemeen Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks leidinggeven van onze organisatie. Je stuurt een team van 20 medewerkers aan en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen. Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de strategische doelstellingen en het waarborgen van de kwaliteit en efficiëntie binnen de organisatie.…

Operationeel Manager voor Online Sieraden Shop

Geplaatst: 12 jul
Locatie: Almere, Nederland (hybride werken mogelijk) Uren: 20 tot 40 uur per week Over ons: We zijn een vooraanstaand e-commerce bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige sieraden. Missie: De missie van deze vacature is om de oprichter te ontlasten van dagelijkse operationele taken, zodat hij zich kan concentreren op het verbeteren van het bedrijfsmodel. Jij zult een cruciale rol spelen in het beheren…

Algemeen Directeur (ad interim) bij horecagroothandel

Geplaatst: 10 jul
Horeca groothandel InstockMarket zoekt een ad interim Algemeen Directeur voor een periode van zes maanden (oktober 2024 - april 2025) gedurende het zwangerschapsverlof van mede-oprichter Selma Seddik. Voedselverspilling is een enorm probleem: een derde van al het eten wordt verspild. Bij Instock geloven we sinds 2014 dat dit anders kan. Door producten te gebruiken die anders verspild zouden worden,…

Algemeen Directeur (ad interim) bij horecagroothandel

Geplaatst: 9 jul
Horeca groothandel InstockMarket zoekt een ad interim Algemeen Directeur voor een periode van zes maanden gedurende het zwangerschapsverlof van mede-oprichter Selma Seddik. Voedselverspilling is een enorm probleem: een derde van al het eten wordt verspild. Bij Instock geloven we sinds 2014 dat dit anders kan. Door producten te gebruiken die anders verspild zouden worden, zoals overschotten, kromme…

Lecturer Innovation and Commercialisation

Geplaatst: 20 jun
Kronenburgh stands for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about This unit aims to give students a comprehensive understanding of innovation and commercialisation. In today’s competitive landscape it…

Lecturer Leadership and Management

Geplaatst: 29 mei
70. Lecturer Leadership and Management Kronenburgh stands for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about The ability to lead and manage effectively is highly sought after by industry, as employers seek to produce…

Parttime assistent met doorgroeimogelijkheden (remote)

Geplaatst: 2 apr
Beste freelancers, Parttime remote assistent met doorgroeimogelijkheden (enige ervaring subsidie aanvragen) Hoofddoel -Fundament creëren voor onderneming - Ondersteuning Eigenaar organisatie en financiële opzet
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht