Management Assistent, die meereist op handelsmissies
Opdracht ID: 53629
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 23-08-2023
Reacties: 3
Locatie: Thuis en op handelsmissies, Utrecht
Laatst gewijzigd: 25-09-2023
Status: Gesloten
ZZP, op projectbasis
Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou!
Wie ik ben en wat ik zoek
Zonder zaken te forceren ben ik een gedreven ondernemer die andere ondernemers met plezier ondersteund bij de ontwikkeling van hun bedrijf. Onafhankelijk, actief in de bedrijfsovername- en vastgoedbemiddeling, alsmede bedrijfs- en vastgoedontwikkeling in alle perspectiefvolle sectoren. Sinds juni jl. beschik ik over een uniek handelsmandaat om business te mogen doen op het hoogst denkbare niveau met Marokko. Een soort van luchtbrug dus om met enige regelmaat Nederlandse ondernemers op handelsmissie mee te nemen en te begeleiden bij de nodige stappen. Jij gaat dan ook mee op reis, je bent de spin in het web en je hebt veel (internationaal) contact met ondernemende mensen binnen de meest uiteenlopende takken van sport.
Wat je gaat doen
In deze nieuwe functie als Management Assistent ben je primair verantwoordelijk voor het ondersteunen van de ondernemer in breedste zin. Je beheert proactief de agenda en mailbox, plant afspraken in, boekt reizen en bijbehorende hotels, bent aanwezig bij vergaderingen, maakt de actie- en besluitenlijst (en jaagt deze na) en zorgt voor een duidelijke structuur. Vanzelfsprekend ben je het eerste aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders. Kortom, je zorgt dat alles op secretarieel, administratief en organisatorisch gebied tot in de puntjes is geregeld!
Daarnaast assisteer je tijdens presentaties en werk je samen met expertisepartners. Je takenpakket bestaat onder meer uit:
• Ondersteuning van de ondernemer op secretarieel, organisatorisch en administratief gebied
• Agenda- en mailboxbeheer
• Boeken van (internationale) reizen en bijbehorende hotels
• Notuleren bij vergaderingen (actie- en besluitenlijst)
• Eerste aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders
• Ad hoc ondersteuning deelnemende ondernemingen
• Ondersteunen bij het maken van - en het geven van - bedrijfspresentaties
Wie ben jij
• Representatief mét commerciële flair
• HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een aantal jaren relevante werkervaring
• Daar het een groeifunctie betreft ben je eerst beschikbaar op projectbasis
• (Ruime) ervaring als Senior Directiesecretaresse, Personal Assistent en/of Executive Assistent
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift, Arabisch, Frans en/of Spaans zijn een pré
• Je krijgt energie van het plannen, regelen, organiseren en het ontzorgen van anderen.
• Daarnaast ben je zelfverzekerd, nauwkeurig, discreet en beschik je over een goed ontwikkeld inleveringsvermogen.
Wat je krijgt
Je gaat direct en intensief samenwerken met de ondernemer in een omgeving van ondernemers en investeerders. Er heerst een plezierige informele werksfeer binnen een platte organisatie. Daarnaast krijg je alle ruimte voor eigen initiatief, ideeën en persoonlijke ontwikkeling. De beloning zal uitstekend zijn, evenals de unieke reizen en business ervaringen. Dit bespreken we tijdens onze kennismaking. Daar het een groeifunctie betreft verwachten wij al vrij snel doorlopend werk te kunnen bieden.