Management Assistent voor Bouwbedrijf
Opdracht ID: 51382
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 25-07-2022
Reacties: 1
Locatie: IJzendoorn, Gelderland
Laatst gewijzigd: 26-08-2022
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Voor de oprichter en eigenaar van een bouwbedrijf zijn wij op zoek naar een management assistent die hem op organisatorisch gebied kan ontzorgen. Zo kan hij zich bezighouden met waar hij goed in is; verder ontwikkelen van onze gepatenteerde bouwmethode.
Wie ben jij?
Door de nauwe samenwerking is goede communicatie, doortastendheid en zorgvuldigheid een belangrijk onderdeel van je werk. Jij weet hoe je moet omgaan met hoge werkdruk en vindt het een uitdaging om een stap extra te zetten. Je laat de drukke dag van Daniel vlekkeloos verlopen.
Wij vinden het belangrijk dat je:
• van nature gestructureerd en geordend bent
• open staat voor feedback en dit als de kans grijpt om nog beter te worden
• initiatief nemend bent en geniet van een breed takenpakket
• over hbo werk- en denkniveau beschikt
• communicatief sterk bent
• goede kennis hebt van Microsoft office (met name Word en Excel)
• ervaring met boekhoudprogramma’s is een pré
• meertaligheid is een pre
Hoe ziet jouw dag als secretaresse eruit?
‘S ochtends log je in op Teams en neem je jouw dag en die van Daniel door en brief je hem over zijn agenda en de uitdagingen daarin. Ook vandaag gaat er voor jou weer van alles voorbij komen. Je e-mailbox bijwerken, crediteurenbeheer en complex agendabeheer. Ook herinner je hem aan een vergeten belafspraak en geef je hem aan het einde van de dag een kleine statusupdate.
Werkzaamheden die verder op je pad gaan komen:
• inplannen en organiseren afspraken
• behandeling binnenkomend telefoonverkeer
• facturatie, onkostenverwerking en urenverwerking
• beheer van de social media
• nadenken over hoe we de organisatie kunnen verbeteren
Tarief in overleg. Ik hoor graag van jullie.