Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Marketing & Communicatie Assistent met Passie voor Beurzen

Opdracht ID: 16860

Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 09-09-2014
Reacties: 0
Locatie: Gouda, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 09-09-2014
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Voor een van onze projecten, commercieel, innovatief en internationaal opererend vanuit omgeving Utrecht zijn wij op zoek naar een assistent Marketing & Communicatie met een passie van events en beurzen.

Rol en verantwoordelijkheden
Binnen deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van allerhande
secretariële en organisatorische werkzaamheden bij de voorbereiding van o.a. de beurzen
in binnen- en buitenland, maar ook andere minder omvangrijke projecten op het gebied van
marketing communicatie zoals het uitvoeren van een direct mailing, een promotionele actie
of een corporate events bij een van onze (buitenlandse) distribiteurs, Daarnaast lever je
een bijdrage met het redigeren en vormgeven van de verkoopmaterialen zoals
project-referenties, brochures, presentaties en teksten volgens de huisstijl.

Het accent van deze functie ligt op het onder soms hoge werkdruk kunnen organiseren en het
verbinden van de betrokken stakeholders zowel binnen als buiten onze opdrachtgever door
het creëren van een heldere communicatie door o.a. het voorbereiden van in- en externe
vergaderingen en werkbijeenkomsten, onder meer door het opstellen en distribueren van
agenda`s en het verzamelen en verspreiden van documenten. Je hebt oog voor detail, kan
prioriteiten stellen en bewaak je de projectvoortgang door notulen met besluiten,
afspraken en acties te nauwgezet te volgen.

Functie-eisen
  • MBO/HBO werk- en denkniveau evenals een afgeronde secretariële opleiding.
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare commercieel gedreven project organisatie.
  • Gedreven, communicatief sterk en resultaat & dienstverlenend gerichte persoonlijkheid die stevig in haar schoenen staat, nauwkeurig kan werken met creatieve oplossingen komt en ideeën durft te delen.
  • Je hebt vertrouwen in je eigen kwaliteiten, bent gewend om zelfstandig te functioneren, de zaken juist te beoordelen en te prioriteren, te plannen en organiseren en flexibel om te gaan met veranderingen in werkzaamheden en werksituaties.
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal. Er wordt van je verwacht dat je collega’s maar ook onze klanten in het Engels te woord kunt staan.
  • Tevens moet je uitstekende kennis hebben van MS office, in het bijzonder van Word en PowerPoint. Ervaring met grafische software pakketten zoals InDesign is een pré.

Wat hebben wij te bieden
  • Een afwisselende functie binnen een commercieel en innovatieve internationaal opererende projectorganisatie.
  • Een informele werksfeer en korte communicatielijnen.

De startdatum z.s.m.

Pas je binnen het profiel, dan ontvangen wij graag voor dinsdagmiddag 9 september a.s.:
  • Je motivatie en profiel/CV in Word-formaat
  • Je beschikbaarheid (wanneer, hoeveel uur per week en eventuele vakantieplannen);
  • Je uurtarief (inclusief reis- en verblijfskosten en excl. BTW)
  • 2 referenties

PA of virtual assistant opdrachten

Personal Assistant-PA (m/v)

Geplaatst: 28 okt
Personal Assistant-PA (m/v) De DS Group is een organisatie die o.a. gespecialiseerd is in de ontwikkeling van residentiëel vastgoed, zorgvastgoed en het opbouwen van beleggingsportefeuilles. De visie van DS Group gaat uit van de drie P’s (People, Planet, Profit). Wij streven naar duurzaam, maatschappelijk ondernemerschap. De DS Group is een creatief, innoverend en snelgroeiend bedrijf met…

Managementondersteuner met communicatietalent

Geplaatst: 30 sep
Ik ben sinds 4 jaar aan het bouwen aan mijn organisatieadvies- en trainingsbureau en zoek ondersteuning op wekelijkse basis. Ik heb een erg volle agenda en zoek iemand die met dagelijks zelfstandig kan ondersteunen met mijn mailbox en agenda, me aan mijn mouw trekt als hij/zij iets nodig heeft, proactief meedenkt en -doet, goed uit de voeten kan met Outlook en de telefoon pakt waar dat sneller is.…

Virtual assistent

Geplaatst: 28 mei
Virtual assistent werkzaamheden voor een BHV bedrijf. Iemand die ook wat sales wil doen heeft mijn voorkeur. Evt vast aantal uren bespreekbaar.

Enthousiaste & Energieke Klantenservice Medewerker

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Voor mijn webwinkel in wanddecoratie ben ik op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 de klanten te woord te staan. We zoeken: • Je bent super klantvriendelijk • Je spreekt perfect Nederlands • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als schriftelijk • Je hebt affiniteit met…

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Geplaatst: 23-08-2023
ZZP, op projectbasis Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou! Wie ik ben en wat ik zoek Zonder zaken te forceren…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12-08-2023
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22-08-2023
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht