Beste freelancers,
Voor een van onze projecten, commercieel, innovatief en internationaal opererend vanuit omgeving Utrecht zijn wij op zoek naar een assistent Marketing & Communicatie met een passie van events en beurzen.
Rol en verantwoordelijkheden
Binnen deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van allerhande
secretariële en organisatorische werkzaamheden bij de voorbereiding van o.a. de beurzen
in binnen- en buitenland, maar ook andere minder omvangrijke projecten op het gebied van
marketing communicatie zoals het uitvoeren van een direct mailing, een promotionele actie
of een corporate events bij een van onze (buitenlandse) distribiteurs, Daarnaast lever je
een bijdrage met het redigeren en vormgeven van de verkoopmaterialen zoals
project-referenties, brochures, presentaties en teksten volgens de huisstijl.
Het accent van deze functie ligt op het onder soms hoge werkdruk kunnen organiseren en het
verbinden van de betrokken stakeholders zowel binnen als buiten onze opdrachtgever door
het creëren van een heldere communicatie door o.a. het voorbereiden van in- en externe
vergaderingen en werkbijeenkomsten, onder meer door het opstellen en distribueren van
agenda`s en het verzamelen en verspreiden van documenten. Je hebt oog voor detail, kan
prioriteiten stellen en bewaak je de projectvoortgang door notulen met besluiten,
afspraken en acties te nauwgezet te volgen.
Functie-eisen
-
MBO/HBO werk- en denkniveau evenals een afgeronde secretariële opleiding.
-
Minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare commercieel gedreven project organisatie.
-
Gedreven, communicatief sterk en resultaat & dienstverlenend gerichte persoonlijkheid die stevig in haar schoenen staat, nauwkeurig kan werken met creatieve oplossingen komt en ideeën durft te delen.
-
Je hebt vertrouwen in je eigen kwaliteiten, bent gewend om zelfstandig te functioneren, de zaken juist te beoordelen en te prioriteren, te plannen en organiseren en flexibel om te gaan met veranderingen in werkzaamheden en werksituaties.
-
Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal. Er wordt van je verwacht dat je collega’s maar ook onze klanten in het Engels te woord kunt staan.
-
Tevens moet je uitstekende kennis hebben van MS office, in het bijzonder van Word en PowerPoint. Ervaring met grafische software pakketten zoals InDesign is een pré.
Wat hebben wij te bieden
-
Een afwisselende functie binnen een commercieel en innovatieve internationaal opererende projectorganisatie.
-
Een informele werksfeer en korte communicatielijnen.
De startdatum z.s.m.
Pas je binnen het profiel, dan ontvangen wij graag voor dinsdagmiddag 9 september a.s.:
-
Je motivatie en profiel/CV in Word-formaat
-
Je beschikbaarheid (wanneer, hoeveel uur per week en eventuele vakantieplannen);
-
Je uurtarief (inclusief reis- en verblijfskosten en excl. BTW)
-
2 referenties