Marktonderzoeker Integratie
Opdracht ID: 525
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 19-04-2010
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 26-04-2010
Status: Gesloten
Op basis van tijdelijke inhuur
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Marktonderzoeker Integratie (Referentie nummer 20101075)
Inhoud functie
De marktonderzoeker integratie is een volwaardige marktonderzoeker die onderzoekt uitvoert of uitbesteed die in het kader van integratie Fortis Bank Nederland en ABN AMRO wordt uitgevoerd, e.e.a. onder afgeleide verantwoordelijkheid van de marktonderzoeksafdelingen van beide banken die tot integratie verantwoordelijk blijven voor marktonderzoek.
De marktonderzoeker integratie is eerste aanspreekpunt voor de voor de integratie opgezette klantcommunity. De marktonderzoeker integratie is eerste aanspreekpunt voor alle integratietrajecten die onderzoek willen doen onder klanten van FBN en/of AAB particulier.
Hoofdtaken
- Primair aanspreekpunt voor dagelijkse voortgang klantonderzoek rondom integratie (community, panels en ad-hoc onderzoek)
- In samenwerking met integratieprogramma’s coördineren van onderzoekstrajecten rondom migratie
- Zorgen voor een adequate vertaling van integratiedoelstellingen naar de behoefte aan marktonderzoekgegevens
- het zorgdragen voor terugkoppeling en interactie met de integratie klant-community
- Rapporteren en communiceren van resultaten klantonderzoek rondom integratie binnen FBN, AAB en integratietrajecten
- samenwerken met marktonderzoekers FBN en AAB binnen alle genoemde hoofdtaken
Specifieke taken
- Voorbereiden wekelijks overleg met projectgroep
- Verslaglegging rondom integratie
-onderzoekoverleggen
- Dagelijks contact met leveranciers
- (dagelijks) contact met Research Community
- plannen van onderzoekstrajecten
- uitvoeren van uitbestedingstrajecten ad hoc onderzoek (incl. budgetbewaking)
- aanscherpen van onderzoeksvragen, vertalen integratievragen naar onderzoeksvragen
- rapportage creëren voor onderzoekstrajecten/uitbesteding rapportage coördineren
- presenteren van resultaten marktonderzoek
Functie eisen kennis/ervaring
- Ervaring in marktonderzoek
- gedegen kennis van onderzoeksmethoden
- Brede kennis van financiële dienstverlening in het algemeen en product/dienstverlening ABN AMRO of Fortis in het bijzonder
Competenties
- Zelfstandig kunnen werken
Algemene informatie m.b.t. de aanvraag
Locatie: Amsterdam
Startdatum: zsm
Duur: 01-07-2010
Inzet: 2-3 dagen per week
Tarief: maximaal € 70
Sluitingsdatum: 21 april 2010
Sluitingstijdstip: 10:00
Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd.