Medewerker IT Helpdesk
Opdracht ID: 617
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 05-05-2010
Reacties: 0
Locatie: Leiden, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 06-05-2010
Status: Gesloten
Op basis van tijdelijke inhuur
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Medewerker IT Helpdesk (Referentie nummer 20101138)
De organisatie
Onze opdrachtgever is een bekende hi-tech organisatie in de regio Leiden,en heeft de afgelopen 30 jaar intensief deelgenomen aan grootschalige, internationale projecten.
Achtergrond informatie
De Medewerker IT Helpdesk ondersteunt de medewerkers van deze organisatie bij het gebruik van IT middelen met als doel aangemelde incidenten zo spoedig mogelijk te verhelpen en de mogelijkheden van IT als ondersteuning aan de bedrijfsprocessen efficient en effectief te gebruiken.
Primair is de Helpdesk IT het aanspreekpunt voor de interne organisatie met betrekking tot vragen, incidenten en klachten op de aangeboden dienstverlening zoals omschreven in de ICT dienstencatalogus.
Tevens fungeert de Helpdesk IT als communicatiekanaal van de IT organisatie naar de interne organisatie.
De taken en verantwoordelijkheden
- het proces 'Incident Management' uitvoeren: registratie, diagnose, prioriteitbepaling, toewijzing aan oplosgroep, bewaking, afhandelen, escalatie en rapportage
- verzorgen van telefonische ondersteuning, ondersteuning per e-mail, ondersteuning aan de balie en ondersteuning op de werkplek
- oplossen van alle calls die door de (skilled) Helpdesk zelf op te lossen zijn
- fungeren als ¡spreekbuis¢ van de IT organisatie naar de interne organisatie
- verrichten van installatiewerkzaamheden en verwerkt wijzigingen in de configuratie database- uitvoeren van standaard changes
- registreren van systeemcomponenten en hun onderlinge samenhang in de CMDB
- beheren van documentatie
- schrijven van Quick Reference Cards en gebruikershandleidingen
- verantwoordelijk voor het uitrollen van nieuwe hard- en software en het afvoeren van oude apparatuur
- uitvoeren van interne IT projecten ten behoeve van de verbetering van de dienstverlening naar gebruikers toe of ter verbetering van eigen functioneren
- instrueren van nieuwe medewerkers van deze organisatie over de IT voorzieningen en huisregels
- leveren van ondersteuning bij verhuizingen
Functie Eisen
- minimaal HBO werk- en denkniveau
- beschikt over ITIL foundation of ITIL incident control kennis
- communicatief (mondeling en schriftelijk) vaardig
- het leuk vinden om met mensen om te gaan en problemen op te lossen
- er tegen kunnen om de eerste klappen¢ op te vangen
- stipt en gedegen te werk kunnen gaan, ook administratief
- vele uiteenlopende werkzaamheden kunnen uitvoeren, regelmatig ook routinematig
Opmerkingen
De duur van het contract is afhankelijk van de looptijd van het project, naar verwachting minimaal een jaar.
Gelieve scherp aan te bieden.
Algemene informatie m.b.t. de aanvraag
Locatie: Leiden
Startdatum: zsm
Duur: 1 jaar
Inzet: 40 uur per week
Tarief: scherp
Sluitingsdatum: 6 mei 2010
Sluitingstijdstip: 12:00
Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd.