Medewerker publiekszaken gemeente
Opdracht ID: 485
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 15-04-2010
Reacties: 0
Locatie: Groningen, Groningen
Laatst gewijzigd: 15-04-2010
Status: Gesloten
oor onze opdrachtgever, een gemeente in de provincie Groningen, zoeken wij een medewerker publiekszaken.
Je start 1 juni en de einddatum is 6 augustus 2010. Er is een optie tot verlenging van 1 maand. Voor 21 uur per week.
In deze functie heb je rechtstreeks contact met de klant en werk je in de front- en in de backoffice. In teamverband verricht je de volgende werkzaamheden:
1. Aanvragen en verstrekken van reisdocumenten, rijbewijzen en documenten;
2. Verstrekken van uittreksels, geboorteaktes en verklaringen omtrent gedrag;
3. Uitgeven en legaliseren van documenten;
4. Verwerken van adreswijzigingen;
5. Inzetbaar in de backoffice publiekszaken is een pré.
Je hebt een afgeronde opleiding MBO - BABZ. Je bent woonachtig in de provincie Groningen of Drenthe. Je relevante werkervaring is niet ouder dan 6 maanden.
Je bent klantgericht en communicatief sterk. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent consequent en accuraat. Je kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie.
Bij interesse ontvangen we graag je CV