Medewerker Publiekszaken
Opdracht ID: 501
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 18-04-2010
Reacties: 0
Locatie: Slochteren, Groningen
Laatst gewijzigd: 18-04-2010
Status: Gesloten
Op basis van tijdelijke inhuur
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Ervaren Allround Medewerker Publiekszaken - medior (Referentie nummer 20101073)
Functie inhoud en achtergrond informatieAls medewerker publiekszaken heb je rechtstreeks contact met de klant en werk je in de front- en in de backoffice. In teamverband verricht je de volgende werkzaamheden: 1. Aanvragen en vestrekken van reisdocumenten, rijbewijzen en documenten.2. Verstrekken van uittreksels, geboorteaktes en verklaringen omtrent gedrag. 3. Uitgeven en legaliseren van documenten. 4. Verwerken van adreswijzigingen. 5. Inzetbaar in de backoffice publiekszaken is een pré.
Plaats in de organisatieDe medewerker Back Office legt verantwoording af en rapporteert aan de manager Back Office.
Doel van de functieHet zorgdragen voor de (voorbereiding van) gespecialiseerde productmatige dienstverlening aan burgers en bedrijfsleven en het vervullen van een schakelfunctie tussen de Back Office en de Front Office alsmede naar andere diensten.
Functiekarakteristieken- op deelgebieden uitvoeren van (deel)producten, rekening houdend met vastgesteld beleid en andere relevante voorschriften- op deelgebieden voorbereiden/verzorgen van productmatige dienstverlening- verstrekken van informatie op het gebied van productmatige dienstverlening- verrichten van mutaties en het verwerken van informatie uit onderzoeken- doorspelen van knelpunten en signalen vanuit de contacten met burgers en anderen alsmede het aandragen van mogelijke oplossingen- ondersteunen van een adequate wisselwerking en afstemming tussen de back officewerkzaamheden en de front officewerkzaamheden en tussen de back officewerkzaamheden en werkzaamheden bij de andere diensten- doorspelen van knelpunten en signalen vanuit de contacten met burgers en anderen alsmede het aandragen van mogelijke oplossingen- verrichten van mutaties en verwerken van informatie- deelnemen aan project- en werkgroepen- uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van het werkplan- levert jaarlijks een aantoonbare bijdrage aan de voor de organisatie vastgestelde organisatie competenties- heeft aandacht voor de totstandkoming van het persoonlijke ontwikkelingsplan- het verrichten van overige voorkomende werkzaamheden in het kader van de algemene dienst
Contacten- interne en externe contacten- behulpzaam zijn en/of verkrijgen van begrip
Werk- en denkniveau- MBO- Ruime ervaring op deelgebieden van het vakgebied binnen de back office
Aanvullende informatie- Je bent klantgericht en communicatief sterk- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken- Je bent consequent en accuraat- Je kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie
BijzonderhedenIn goed onderling overleg worden je werkdagen en -tijden afgesproken. Noodzakelijk is het om hierin flexibel te zijn en ook bereid te zijn om op woensdag tot 18:00 uur en op de donderdagavonden tot 19:30 uur te werken. Je bent woonachtig binnen een straal van max 45 km van het dorp Slochteren.De gesprekken voor deze functie zullen plaatsvinden op dinsdagmiddag 27 april 2010. Kandidaten dienen op deze dag beschikbaar te zijn.
CV eisen- CV volledig in het Nederlands en maximaal 7 pagina's- Minimaal 2 referenties van relevante opdrachten- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrif
CV wensen- Afgeronde opleiding BABZ- Specialistische kennis dien duidelijk in het cv naar voren te komen- Ervaring- Relevante werkervaring niet ouder dan 6 maanden.
Motivatie- In goed onderling overleg worden je werkdagen en -tijden afgesproken. Noodzakelijk is het om hierin flexibel te zijn en ook bereid te zijn om op woensdag tot 18:00 uur en op de donderdagavonden tot 19.30 uur te werken. Gelieve dit in motivatie te verwerken.
Algemene informatie m.b.t. de aanvraagLocatie: SlochterenStartdatum: 01-06-2010Duur: 01-08-2010Inzet: 21 uur per weekTarief: 37,50Sluitingsdatum: 19 april 2010Sluitingstijdstip: 10:00
Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd.