Medior Helpdeskmedewerker
Opdracht ID: 1636
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 24-08-2010
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 25-08-2010
Status: Gesloten
Wij zoeken naar een Medior Helpdeskmedewerker.
Functieomschrijving:
De Medior Helpdeskmedewerker geeft effectieve en klantvriendelijke ondersteuning en begeleiding aan gebruikers van ICT-middelen zoals telecom-, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur.
Verantwoordelijkheden:
- Aannemen, registreren en bewaken van door gebruikers gemelde incidenten en vraagstukken voor ICT, Telefonie en Facilitaire zaken;
- Lost door gebruikers via de helpdesk gemelde technische of inhoudelijke incidenten met genoemde ICT-middelen op binnen de afgesproken termijn;
- Begeleidt en instrueert gebruikers over het gebruik en de werking van de gebruikte ICT-middelen;
- Controleert of calls juist zijn afgehandeld en sluit deze vervolgens af;
- Onderhoudt de ICT kennisdatabase;
- Voert kleine verhuizingen uit van ICT-middelen;
- Verricht volgens voorschriften en richtlijnen operationele werkzaamheden, zoals het wijzigen van autorisaties, patchen van PC's en telefoons.
Kennis en ervaring:
- Minimaal MBO ICT opleiding niveau 4;
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie (harde eis);
- MCDST;
- Beschikt over actuele kennis van Microsoft Windows XP en Microsoft Office 2000;
- Kennis van Lotus Notes en TopDesk is een pré;
- Beschikt over een servicegerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden.