Medior Servicedesk Medewerker
Opdracht ID: 919
Budget: € 0 tot € 0
Geplaatst: 14-06-2010
Reacties: 0
Locatie: Den Haag, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 16-06-2010
Status: Gesloten
JOBstream is op zoek naar een Medior Servicedesk Medewerker
Wat bieden wij
De servicedesk medewerker beantwoord vragen van en ondersteund klanten, verwerkt standaard wijzigingen en verhelpt, en/of coördineert het verhelpen van, incidenten met betrekking totdiensten. Tevens bewaakt de servicedesk medewerker de systeemomgevingen met behulp van monitoring software. Daarnaast draagt de servicedesk medewerker bij in het verbeteren en optimaliseren van de procedures en processen omtrent de werkzaamheden en verantwoordelijkheden van de Servicedesk DWR. De servicedesk medewerker deelt zijn kennis met zijn collega’s en borgt deze ook waar mogelijk in documentatie.
Taak van de servicedesk medewerker is:
• Het ondersteunen bij het gebruik van en het bewaken van de beschikbaarheid van de DWR diensten, evenals het afhandelen van meldingen/incidenten.
• Aanspreekpunt voor de klant(gebruiker/beheerder) namens DWR;
• Meldingen (RFI/Incidenten/Monitoring) registreren conform de processen en procedures zoals die zijn gedocumenteerd;
• Standaard wijzigingen uitvoeren conform de daarvoor opgestelde werkinstructies en procedures;
• Verwerkt en lost op, standaard incidenten vanuit de registratie(servicemanagement) software;
• Case verantwoordelijk voor calls;
• Signaleert en bewaakt systeemomgevingen met behulp van monitoring software;
• Bewust en bekwaam met het omgaan met informatie / informatiebeveiliging;
• Leveren van een bijdrage aan de relevante ITIL processen;
• Ondersteunt &adviseert ‘gebruikers’ bij het gebruik van de DWR diensten met minimaal de kennis uit de documentatie;
• Functionele ondersteuning
• Basis technische ondersteuning
• Routeert vragen/verzoeken/incidenten die niet passen binnen de verantwoordelijkheid/capaciteit van de servicedesk naar functioneel beheer;
• In staat infrastructureel/technisch onderlegd te analyseren of een probleem applicatief of infrastructureel is. Dit ten behoeve van de efficiënte(intelligente) en correcte routering naar de juiste(passende) oplosgroep/leverancier;
• In staat te werken met/kennis hebbend van Microsoft Office Sharepoint Server 2007(vereist);
• Kennis en/of ervaring met onderstaande producten is een pre:
o FirstSpirit;
o Nagios;
o Tridion;
o EasyWCM;
o TOPDesk;
o WebTrends;
• Schrijven/aanpassen van werkinstructies;
Profiel:
Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
Ten behoeve van onder andere:
• Telefonische ondersteuning;
• E-mail communicatie met gebruikers, klanten en leveranciers;
• FAQ teksten schrijven/aanpassen.
• Klantgericht
• In staat niet technisch onderlegde gebruikers te ondersteunen
• Gestructureerd kunnen werken, zowel zelfstandig als binnen een team
• Verantwoordelijkheidsgevoel mbt het service-window
Let op! Het betreft geen helpdeskmedewerker voor kantoorautomatisering.
Wanneer
De inzet van de servicedesk medewerker zal zo spoedig mogelijk gaan starten. We streven naar 21 juni 2010. Gemiddelde inzet 36 uur per week verdeeld over vijf dagen.
Deze medewerker moet beschikbaar zijn in de vakantieperiode, dus geen meerdaags verlof tot minimaal 1 september!