Medior Servicedeskmedewerker
Opdracht ID: 180
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 16-02-2010
Reacties: 0
Locatie: Den Haag, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 16-02-2010
Status: Gesloten
Het takenpakket omvat onder meer:
- Verzorgen van testen, analyses en gegevensvastlegging.
- Treffen van maatregelen voor een goede werking van de applicaties en informatie aan de gebruikers c.q. organisatie.
- Ondersteuning aangaande applicaties of de infrastructuur bij incidenten.
- Registreren van meldingen in een registratie tool, bewaking en tijdige afhandeling van meldingen en incidenten en indien nodig het inschakelen van collega specialisten.
- Onderhouden van contact met aanvragers.
- Begeleiding van gebruikers van de applicaties en infrastructuur.
- Overdragen van kennis van DWR-SWF, aan de 3 collega medewerkers.
- Het onderhouden van FAQ’s.
- Toekennen van autorisaties.
Functie eisen & opleidingsvereisten:
- De Servicedesk medewerker heeft een opleiding / kennis / ervaring op hbo-niveau.
- Kennis en ervaring met name van Sharepoint
- Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
- Ervaring met en vaardig in functioneel applicatie beheer, alsook inzicht in de werking van ICT infrastructuur componenten.
- Relevante BISL, ASL, ITIL kennis is nodig van bij voorkeur Tridion, en EasyWCM en Autonomy evenals ervaring met het werken met een registratietool: Topdesk en HP SD.
- Minimaal 2 jaar ervaring als Servicedesk medewerker in een vergelijkbare functie.
- Minimaal 2 jaar ervaring met het gehele pakket van Sharepoint
Start Datum is 1 maart 2010
Eind datum is 31 mei 2010