Nieuwe huisstijl & logo
Opdracht ID: 607
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 04-05-2010
Reacties: 9
Locatie: , Drenthe
Laatst gewijzigd: 06-05-2010
Status: Gesloten
Onze vraag
Wij zijn onlangs van naam veranderd en willen mede daarom voor onze organisatie een nieuwe huisstijl met logo laten ontwikkelen.
We zien dit graag voor eind mei afgerond zodat we intern voortvarend verder kunnen met onder andere het ontwikkelen en ontwerpen van een nieuwe corporate mini-site, en actief naar onze klanten en partners toe hiermee naar buiten kunnen treden.
Ook willen we naar de buitenwereld toe de verbinding leggen tussen de zes verschillende websites/merken die wij momenteel exploiteren.
Wie we zijn
Een (paraplu)organisatie die als missie heeft om op vragen die zorgvragers en zorgaanbieders in de thuiszorg hebben een antwoord te geven.
Wat we doen
Bovenstaande missie volbrengen wij middels zes websites die zich binnen de thuiszorg voornamelijk op de niche van de Pgb-sector richten, omdat we daar ook oorspronkelijk onze bestaansrecht aan te danken hebben. Wel willen we de focus verschuiven naar thuiszorg &begeleiding.
Wat we nodig hebben
Huisstijl, logo, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, Stijlboekje/guide, favicon en e-mailsignature. Van deze huisstijldragers willen we ook graag de masterbestanden ontvangen.
Waar het eindresultaat aan moet voldoen
Uitstraling moet in een notendop vertrouwen wekken, nadruk leggen op kernwoorden persoonlijk, zacht, geborgenheid;en (toch) professionaliteit uitstralen. Neem contact met ons op voor de briefing zelf.
Met wij het liefst samenwerken
We willen graag langs deze weg in contact komen met een zelfstandige grafische specialist die ervaring heeft met het proces achter de totstandkoming van een merk en begrijpt dat het eindresultaat echt onderscheidend moet zijn. De uitdaging zit hem wat ons betreft in het in kort tijdsbestek (pakweg 3,5 weken) vinden van de juiste “toon” die onze uitstraling anders dan anderen maakt binnen de thuiszorg.
Wij opereren landelijk vanuit Amsterdam en houden het liefst persoonlijk contact tijdens het ontwikkelen van de huisstijl en het logo, dat wil zeggen dat we je in ieder geval eerst graag op de koffie willen ontvangen om kennis te maken en de mogelijkheden te bespreken.
Omdat we daarnaast verwachten dat hier op termijn vervolgopdrachten uit kunnen komen (verdere ontwikkeling folders en dergelijke), zou het voor beide partijen prettig zijn als je in de buurt van de regio Groot-Amsterdam werkzaam bent, maar het is geen harde vereiste.
Heb je interesse, denk je dat we jouw expertise goed kunnen gebruiken en dat je een competitieve offerte kunt aanbieden? Dan zien we jouw reactie graag tegemoet, zodat we je de uitgebreide briefing kunnen toezenden en een kennismakingsgesprek kunnen inplannen. Selectie zal plaats vinden op basis van eerder werk, “klik” en prijs.