Beste freelancers,
Ons bedrijf maakt gebruik van Office365 Premium abonnement. We nutten Office365 nog lang niet uit, omdat de basis nog niet ok is. We gebruiken Outlook, Word, Powerpoint en Excel. Daarnaast gebruiken we Planner (kan me voorstellen dat het te integreren valt).
We maken zowel gebruik van MacOS als van Windows 10.
Wij zoeken een stukje ondersteuning om een aantal basis zaken ingeregeld te krijgen zoals:
- Office heeft voor iedere persoon een individuele agenda. Daarnaast maken we gebruik van agenda's op MacOS. We zoeken naar de oplossing dat al deze agenda's met elkaar gesynchroniseerd worden.
- Op alle bedrijfsaccounts moet MFA aangezet worden.
- Onedrive is nog niet wat we er van gedacht hadden. Wij willen een Bedrijfs OneDrive i.p.v. dat we via onze persoonlijke OneDrive mappen moeten gaan delen. Op de een of andere manier zit er een gedachtenkronkel bij ons, of niet, hoe het zou moeten werken.
- We willen mails uit een andere systeem (Strato) gaan overzetten naar Outlook (office), zodat we Strato mailboxen kunnen gaan afbouwen
- Handtekeningen onder onze mails als we gebruik maken van Outlook webvariant
Voordat de klus vergeven wordt, horen we graag een top 3 aan zaken die zeer handig zijn in Office365 om door ons gebruikt te worden. Niet de open deuren, maar de èchte krenten in de pap. We willen zien dat je de magic haalt uit Office365.
Wij zijn op zoek naar die specialist die snel, vakkundig, pragmatisch resultaten neerzet. Ongevraagd status updates geeft, zaken zelfstandig regelt, kort documenteert, geen moeilijke taal gebruikt bij uitleg, can-do houding hebbend. Je bent low maintenance, je zoekt je weg en je brengt het resultaat over de streep. Je weet wanneer je moet communiceren met ons.
In deze 3 dagen laat je zien dat jij diegene bent die voor de langere termijn kleine korte klusjes voor ons kan doen waar we niet naar om hoeven te kijken, waar je ons betovert met je kennis en kunde.
Aantal dagen inzet: 3 dagen. Uurtarief: 49 euro ex btw.