Officemanager / virtual assistent met communicatietalent
Opdracht ID: 53823
Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 18-09-2023
Reacties: 6
Locatie: Utrecht, Utrecht
Laatst gewijzigd: 27-09-2023
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik ben sinds 2,5 jaar aan het bouwen aan mijn organisatieadvies- en trainingsbureau en zoek ondersteuning op wekelijkse basis (ca. 8 uur om mee te beginnen, wat we uit kunnen bouwen naar meer). Ik heb een erg volle agenda en zoek iemand die zelfstandig werkt, me aan mijn mouw trekt als hij/zij iets nodig heeft, proactief meedenkt en -doet, creatief is en goed uit de voeten kan met Outlook en Powerpoint.
Het gaat om de volgende werkzaamheden:
- Agendabeheer (Outlook)
- Email screenen & bijhouden
- Maken van presentaties en trainingsmateriaal voor trainingsdoeleinden
- Intake- en adviesgesprekken voeren
- Officemanagement
- Communicatiewerkzaamheden
- Basis boekhouding
- Verzorgen van sessies, workshops, trainingen*
Uurtarief 40 - 60 euro
* Uurtarief tot 75 euro voor deze werkzaamheden