Onconventionele B2B PR Campagne Opzetten
Opdracht ID: 44715
Budget: > € 2000
Geplaatst: 08-09-2020
Reacties: 8
Locatie: Etten-Leur, Noord-Brabant
Laatst gewijzigd: 11-09-2020
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ter voorbereiding van een acquisitie campagne, richting een hele specifieke doelgroep, zijnde een 30-tal in Nederland gevestigde dealers/brockers van pleziervaartuigen, willen wij een PR-campagne ontwikkeld en geïmplementeerd hebben.
Doelstelling is om de naamsbekendheid van de firma te vergroten in Nederland via een aantal media kanalen die o.a. deze specifieke doelgroep bedienen.
Uiteindelijk hopen wij dat het spreekwoordelijke belletje van herkenning gaat rinkelen wanneer men persoonlijk benadert wordt in het acquisitie traject.
Voor de ontwikkeling en implementatie van de PR-campagne zijn wij er echter nog niet helemaal over uit of we het op safe spelen en een doorgewinterde ervaringsdeskundige hiervoor willen hebben of een creatieve jonge hond die nog zijn/haar strepen moet verdienen.
In elke geval staan we wel open voor het onconventionele, als dat een benadering zou kunnen zijn om de doelstellingen te bereiken.
Kan jij je hierin vinden, stuur dan je reactie met motivatie en (eventuele) ervaringen. Aarzel niet om contact op te nemen indien u vragenof opmerkingen heeft.