Ondersteuning Klant bij Activatie Product
Opdracht ID: 19445
Budget: € 10 tot € 11 p.u.
Geplaatst: 11-05-2015
Reacties: 1
Locatie: Tilburg, Noord-Brabant
Laatst gewijzigd: 13-05-2015
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij verkopen een mobiele betaalautomaat voor een hele scherpe prijs. Producten voor een prijs van € 129 tot € 199. Dit terwijl vergelijkbare producten € 650 of meer kosten. Het is een oplossing bestaande uit een mobiele automaat, een wallet en een creditcard. De pakketten worden geblokkeerd uitgeleverd aan de klant. Na ontvangst van het pakket kan een klant een activering van het pakket aanvragen.
De taken zijn als volgt:
De klant levert een aantal gegevens aan per mail. Deze dienen in een applicatie ingevoerd te worden. Vervolgens dient de klant te worden gebeld om de activatie af te ronden. Het telefoongesprek duurt meestal tussen de 5 tot 10 minuten. Het voorbereidende werk is 5 minuten. Het afronden van een activatie duurt ook 5 minuten. In totaal is men 20 minuten bezig met een activatie.
De werkzaamheden kunnen vanuit huis gedaan worden. Vereist is een internetverbinding en een rustige omgeving om de klant goed telefonisch te woord te staan. We gaan uit van drie uur per dag, op werkdagen. Vast moment van 9:00 tot 12:00 of van 13:00 tot 16:00
Vereisten/eisen zijn:
- Vriendelijk en behulpzaam een klant te woord staan.
- Snel reageren op verzoeken om activatie van klanten (binnen 15 minuten).
- Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) verklaring. Kosten aanvraag worden vergoed.
- Strenge geheimhoudingsverklaring ivm gevoelige gegevens.
- Drie referenties. Worden allen gebeld.
- Screening bestaat uit een interview.
Het contract is voor drie maanden en wordt iedere keer verlengd (na evaluatie). De startdatum is per direct.
Heeft u interesse? Dan zie ik uw reactie graag tegemoet.