Online Financieel Systeem Bouwen
Opdracht ID: 53251
Budget: € 1000 tot 2000
Geplaatst: 20-06-2023
Reacties: 4
Locatie: Gorinchem, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 22-06-2023
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik ben opzoek naar een programmeur die een online 'financiëel-systeem' kan bouwen. Ik ben productieleider van diverse theatergezelschappen - en ik heb allemaal begrotingen die ik moet beheren. Dit wil ik graag overzichtelijk en online doen.
Het doel van het systeem is als volgt:
- Stap 1 > project aanmaken > bijvoorbeeld Theatervoorstelling Peper en Zout
Stap 2 > Ik kan allemaal kostenposten aanmaken in dit project (verdeeld in hoofd en sub kostensoorten). Bijvoorbeeld: Personeel (hoofdkostensoort) en verdelen in Sub (Regie, zangdocent, dansdocent, decorontwerp etc.). Deze kostensoorten kan ik zelf aanmaken en per kostensoort kan ik een budget invullen.
Stap 3 > Als ik alle kostensoorten gemaakt heb, heb ik de begroting eigen digitaal er in staan. Belangrijk is om te zien in 1 overzicht welk budget er is per HOOFD kostensoort (dus al het personeel bij elkaar opgeteld) en wat het budget is per Sub Kostensoort (dus bijvoorbeeld regie, dansdocent etc.)
Stap 4A > Het verwerken van verwachten kosten. Het liefste zou ik een sub-kostensoort willen 'openklappen' en hier mijn verwachten kosten inzetten. Dus bijvoorbeeld: Maart 2000, April 2500, Mei 3000, Juni 1500 etc.
Stap 4B > Het verwerken van facturen. Ik zou graag elke factuur er apart in willen zetten. Dus mocht ik een factuur van de regisseur krijgen voor maart, dan wil ik deze apart uploaden. Een omschrijving toevoegen etc. Als ik dan een Subkosten soort openklap, is deze verdeeld in twee delen. Bovenstedeel = geboekte kosten. Hier komen alle facturen. En het onderste gedeelde = alle verwachten kosten. Wanneer er dan een factuur binnen gekomen is - wil ik deze graag wegstrepen tegen een verwachten kost. Zodat niet de factuur EN de verwachten kosten meegenomen worden in het totaal.
Stap 4C > Bij het toevoegen van de factuur wil ik deze graag kunnen versturen naar een boekhouder. Elk project heeft zijn eigen boekhouder/penningmeester. Ik wil de factuur uploaden, gegevens invullen zoals (bedrag, leverancier, kostensoort, omschrijving) en dan op verzenden klikken. Vervolgens moet de boekhouder/penningmeester een mail krijgen met mijn ingevulde gegevens en als bijlage de factuur, zodat deze betaald kan worden.
Stap 5 > In het totaal overzicht (van stap 3) moet ik dan zien:
Kolom 1 = budget
Kolom 2 = verwachten kosten
Kolom 3 = geboekte kosten
Kolom 4 = rest
--_--
Ik heb erg goed voor ogen hoe het er uit moet zijn. Ik heb ooit een semi voorbeeld gebouwd in excel. Die kan ik altijd sturen.
Budget: € 1250,- eenmalig excl. btw
Deadline: ASAP