Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Parttime Administratief Medewerker (Maarssen)

Opdracht ID: 51721

Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 27-09-2022
Reacties: 0
Locatie: Utrecht, Utrecht
Laatst gewijzigd: 09-10-2022
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Voor onze startende onderneming zijn we op zoek naar een freelance administratief medewerker voor 8 tot 24 uur per week. Wij verzorgen al het facilitaire onderhoud voor onze klanten en het projectmanagement voor grote verbouwingen. Ons bedrijf is gevestigd in Maarssen (direct naast de A2) en bestaat op dit moment uit 5 personen. Door het startende karakter van de onderneming, zal de functie erg afwisselend zijn. Een kleine greep uit de werkzaamheden zijn; contact met klanten over ontstane problemen op locatie, het maken van rapportages, het voeren van de financiële administratie, het voorbereiden van werkzaamheden voor de medewerkers in de buitendienst en het maken van offertes.

We zoeken iemand die het leuk vindt om veel afwisselende taken te verrichten en die eventueel nieuwe dingen wil leren. Het zien van verbeteringen en nieuwe kansen is zeer welkom, waardoor je veel eigen inbreng kan gaan geven binnen deze functie. We hebben jou nodig om de organisatie te kunnen laten groeien!

Wie zoeken wij?
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Beschikbaar voor 8 tot 24 uur per week;
  • In bezit van bouwkundige kennis of je staat er voor open om hier meer over te leren;
  • Een pro actieve houding;
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré.

Herken jij jezelf in dit profiel? Dan zien we je reactie graag tegemoet.

Freelance finance opdrachten

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23 mei
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…

Senior officemanager

Geplaatst: 8 okt
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken! Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het…

Administratieve freelancer

Geplaatst: 3 sep
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…

Gezocht gedreven fondsenwerver

Geplaatst: 30 aug
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…

Administratie / financieel / HR medewerkster

Geplaatst: 20 aug
Administratieve taken zoals: Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals: Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning

Prognoseverklaring spoed

Geplaatst: 29 mei
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.

ondernemingsplan+financieel plan

Geplaatst: 19 jun
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht