Process Specialist Medior
Opdracht ID: 3357
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 04-01-2011
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Leeuwarden, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 07-01-2011
Status: Gesloten
We zijn op zoek naar een Process Specialist met leidinggevende vaardigheden die sterk is gericht op samenwerken met een hands-on mentaliteit. De kandidaat moet daarnaast ook de discussie m.b.t. haalbaarheid en risico's van de gekozen oplossingsrichting aan kunnen en durven gaan.
Algemene kennis/ervaring vereist:
-HBO-academisch werk- en denknivo,
-Recente bancaire ervaring,
-Kennis en ervaring op gebied van advisering,
-Project- en veranderingsmanagement,
-Prince2 practitioner,
-Ervaring met werken op CMMI niveau 2,
-Kennis van de processen Back Office CD&AM, met name de klant dataprocessen
-Ervaring met proces analyse en implementeren van proces veranderingen in de back office.
-Technische kennis/ervaring :
-Office en met name Excel
-Powerpoint
-Visio
Persoonskenmerken :
Leidinggevende vaardigheden
Multidisciplinair kunnen schakelen
Draagvlak kunnen creeren
Overtuigingskracht
Communicatief sterk
Proactief
Sterke analytische vaardigheden
Out of the box denken
Probleemoplossend vermogen
Pragmatisch overzicht
Talenkennis:
Nederlands en Engels in woord en geschrift
Overige wensen:
Bij deze opdracht ligt de nadruk op voorbereiden van de migratie van private banking relatie. Bij deze functie is daarom met name kennis en ervaring met de (impact) analyse van belang.
Omschrijving:
In dit programma worden ketenbrede oplossingen gerealiseerd voor de migratie van private banking relaties. Het deelproject Processen zorgt voor het inregelen van de Administratieve Organisatie waarmee de uitval en de signaallijsten uit dit systeem, alsmede de verschillenlijst(en) uit de confrontatie handmatig verwerkt kan worden.Bij deze opdracht ligt de nadruk op voorbereiden van de migratie van private banking relatie.
Werkzaamheden:
Het bedenken en bepalen van de wijze waarop deze klanten migreren, en de migratie van klanten conform de gekozen aanpak voorbereiden en realiseren.
De gekozen werkwijze verder uitwerken en de migratie organiseren.
Impact van de migratie op de werkprocessen bepalen en de werkprocesen van de BackOffice te Leeuwarden daar waar nodig aanpassen.
Bij deze functie is daarom met name kennis en ervaring met de (impact) analyse van belang. Daarnaast is het belangrijk dat de kandidaat in staat is informatie te halen dus collega's bereid vinden om met hem of haar mee te denken. Opdracht omvat ook projectleiderstaken, waaronder aannemen van opdrachten en daarbij heldere en haalbare afspraken met de opdrachtgever. Verder communicatie met de Backoffice-partijen met de Marketing, Product management en de kanalen. Implemetenteren van veranderingen in de BackOffice.
LET OP!!! 36 urige werkweek. Locatie Amsterdam en Leeuwarden, bij extra drukte 5 dagen werkzaam in Leeuwarden (evt. overwerk)