Senior Adviseur Desktop Services
Opdracht ID: 2150
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 04-10-2010
Reacties: 0
Locatie: Amstelveen, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 05-10-2010
Status: Gesloten
Wij zoeken naar een Adviseur Desktop Services.
Omschrijving opdracht:
1. Intakegesprek
In een gesprek met de potentiële opdrachtgever wordt vastgesteld wat het probleem is, wat men wil bereiken en waarom dat nodig is.In het intakeverslag wordt vastgelegd hoe we het probleem gaan oplossen, wat we daarvoor gaan maken, hoeveel inspanning dat gaat kosten en wanneer dat gerealiseerd kan worden. Dit verslag wordt besproken en getoetst op zaken als beschikbaar budget, prioriteit en inhoud alvorens het verslag aan de opdrachtgever wordt voorgelegd.
2. Realisatie opdracht
Het creëren van de oplossing zoals eerder is voorgesteld in samenwerking met de opdrachtgever. Dit is een compleet traject van het ontwerpen van het datamodel tot het testen van de applicatie. De tools die daarbij worden gehanteerd zijn o.a.: VBA-taal, (T)SQL, MS-SQL-server en Business Objects.
3. Onderhouden relaties en applicaties
Van een senior adviseur Desktop services verwachten wij dat hij of zij het contact met de opdrachtgever onderhoudt. Dit houdt in dat direct support gegeven wordt bij productieverstoringen en ad-hoc vragen, maar ook dat er actief meegedacht wordt om de IT systemen van de opdrachtgever te verbeteren.
Functie eisen:
Om de rol van adviseur kantoorautomatisering naar behoren te vervullen worden de onderstaande zaken geëist dan wel gewenst.
Algemeen opleidingsniveau:
HBO / Academisch nivo (vereist)
- Relevante kennis en ervaring in het bankwezen. Meer dan 3 jaar werkzaam binnen meerdere metiers van een bankomgeving, toegespitst op Merchant en Private Banking (gewenst)
- Relevante kennis en ervaring binnen het vakgebied kantoorautomatisering.
a meer dan de laatste 3 jaar actieve ervaring in het ontwikkelen m.b.v. VBA binnen Microsoft Front-Office 2003-2010 producten (in hoge mate met Access, Excel, Word en SQLserver) en tevens ervaring met ODBC (vereist)
b ervaring met de inrichting van een SQL-server database, Business Objects (vereist)
c ervaring met Business Objects en/of Sharepoint (gewenst)
Relevante persoonskenmerken:
- Representatief
- Uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk)
- Service gericht
- Allround (combinatie van techniek en omgang klant)
- Mobiel
- Kunnen omgaan met hoge werkdruk, 24/7 mentaliteit
- Kunnen omgaan met meerdere parallele activiteiten