Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Senior officemanager

Opdracht ID: 55879

Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 08-10-2024
Reacties: 0
Locatie: Koetshuis Landgoed Sandenburg in Langbroek, Utrecht
Laatst gewijzigd: 08-10-2024
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken!
Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het efficiënt plannen van werkzaamheden, het beheren van de agenda en het ontzorgen van de directeur in allerlei logistieke en inhoudelijke werkprocessen. Je draagt bij aan een positieve werkomgeving door verschillende zaken te regelen, zodat de directeur zich volledig kan focussen op haar kerntaken. Je zorgt er samen met je collega voor dat de backoffice tot in de puntjes geregeld is.
Je competenties en talenten:
Je bent goed in staat om vooruit te denken en te ontdekken waar mogelijk knelpunten ontstaan. Je bent van nature een organisatorisch talent en je werkt puntsgewijs. Je bent consistent in je acties en je doet wat je zegt. Daardoor kunnen anderen écht op je rekenen, ook als het soms wat hectisch is op kantoor. Je bent in staat om snel te schakelen, zonder het overzicht kwijt te raken.

Door jouw gestructureerde manier van werken houd je het overzicht. Je kunt je werkzaamheden goed prioriteren en je kunt goed anticiperen. Met jouw klantgerichte houding ben je benaderbaar, toon je begrip voor lastige situaties en speel je in op nieuwe behoeften. Als het hectisch wordt, weet je je hoofd koel te houden, hoofd - en bijzaken te scheiden en ben je in staat om slagvaardig te opereren.

Een greep uit je takenpakket:
• Coördineren van complexe jaarplanningen van uiteenlopende trajecten van de 40 meldkamers die wij bedienen.
• Bijhouden van deadlines en prioriteiten.
• Complexiteit van taken doorgronden.
• Werkprocessen bewaken van offertetraject tot nazorg.
• Relatiebeheer en het bijhouden van ons CRM-systeem.
• Ondersteuning bieden in de dagelijkse werkzaamheden.
• Voorbereiden en coördineren van uiteenlopende afspraken.
• De docenten en collega’s voorzien van de nodige informatie.
• Affiniteit met overheidshulpdiensten is een pre.

Je beschikt over:
• 3-5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
• Flexibiliteit, proactief denken en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
• Sterke communicatieve vaardigheden, je schakelt makkelijk met mensen op diverse niveaus en bent stressbestendig.
• Een hands-on mentaliteit en doorzettingsvermogen.
• Kennis van het Office-pakket, je hebt ervaring in werken met een CRM-systeem en met een boekhoudprogramma zoals Moneybird.
• Veel kennis van administratieve procedures en kantoorbeheer.

Freelance finance opdrachten

Vacature / Samenwerkingsvoorstel – Financieel & Marketing Sp

Geplaatst: 9 apr
Vacature / Samenwerkingsvoorstel – Financieel & Marketing Specialist met focus op gemeenten en subsidies Voor een startende organisatie die actief is op het snijvlak van leefstijl, gezondheid en maatschappelijke impact zijn wij op zoek naar een enthousiaste financieel en marketing specialist. Jij helpt ons de basis stevig neer te zetten – zowel in structuur als in zichtbaarheid. Wat…

Hulp bij overname bedrijf

Geplaatst: 1 apr
Wij zoeken hulp bij de aankoop van een bedrijf. Het gaat om een online marketingbureau en betreft dus een dienstverlener. De waardering is door hun op 200k gestoeld waarvan ze 51% willen verkopen via een aandelentransactie. Wij hebben net de jaarrekeningen e.d. ontvangen en hebben nu begeleiding nodig. 1) Indicatieve waardering 2) Non-binding offer + onderhandelingen 3) Letter of Intent 4) Boekenonderzoek/Due…

Instellen van offerte- en factuursjablonen Exact online

Geplaatst: 3 apr
Wij werken momenteel met Exact Online, maar het lukt ons niet om een offerte- en factuursjabloon aan te maken. Zouden iemand ons hierbij kunnen helpen? We ontvangen graag een prijsopgave voor deze dienstverlening. Alvast bedankt!

Offerte opstellen

Geplaatst: 2 apr
Ik ben op zoek naar een Bouwcoach/calculatie hulp bouw/Bouwkundig calculator/werkvoorbereider Ik heb hulp nodig bij het opstellen van een offerte voor een project in de bouwsector.  

Excel bestand voor work-flow

Geplaatst: 14 jan
Ik zoek een freelancer die voor mij een excel bestand kan maken. Hieronder zal ik uitleggen wat ik bedoel. Te bestellen artikelen: A1. € 2,75 A2. € 2,50 A3. € 2,75 A4. € 2,50 B1. € 2,75 B2. € 2,75 Hy. € 3,00 D1. € 3,00 B3. € 3,00 R1. € 2,50 Momenteel maak ik gebruik van een Excel bestand. Daarin staan op eerste blad alle artikelen in aparte kolommen.…

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23-05-2024
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht