Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. General Management
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Senior Service Level Specialist

Opdracht ID: 99

Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 21-01-2010
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 21-01-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Op basis van Detachering Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Senior Service Level Specialist (Referentie 2010/57) Job description & deliverables This summarises the overall purpose of the role - how it adds value The Deputy Company Secretary supports and replaces if necessary the Company Secretary in his duties to inform and assist the members of the Managing Board (MB) and the members of the Supervisory Board (SB) of RBS NV as to the correct procedures to be followed in accordance of its statutory obligations, those under the articles of association, the Code and the Rules governing the MB?s and SB?s principles and best practices (Corporate Governance) Key Role Deliverables Criteria/results by which success can be measured - Acts as Secretary to the Audit / Risk Committee, assists the Chairman of the Audit / Risk Committee in preparing the agenda; advising on correct procedures and by taking minutes of those meetings - To manage operational delivery of the required company secretarial services to RBS NV and its subsidiaries, ensuring effective management of costs, risks, and service quality. - Lead, motivate and develop the operational support team within RBS NV, MB Secretariat, providing direction, guidance, control, development and coaching to maximise business performance - Dual responsibility (together with CS) for budget MB area (MB Secretariat plus MB) - Power of Attorney office - Network advisory; Responsibility for correctness and completeness of the GEMS (GCM) database in which all shareholdings and participations are registered, and the preparation of regulatory reports out of this database as well as Organisation Management & Company Secretarial role, e.g. track and optimise the legal structure, proxies, corporate guarantees, board representation, representing the shareholder interests in the Network - Provides legal/regulatory advice and guidance to the Company Secretary in connection with his responsibility as to the correct procedures in accordance with RBS NV?s statutory obligations, their obligations under the Articles of Association, the Corporate Governance Code, the MB Rules, the SB Rules as well as advice in connection with regulatory requirements issues related to banking licenses and declarations of no objection Technical Skills / Hard skills - Corporate/Banking law and experience with Dutch and International regulatory and market supervision - Very good knowledge of the banking industry and its regulations - Excellent analytical and legal skills - Good knowledge of (international) Corporate Governance - Legal degree in Corporate Law - Adequate (Dutch) legal knowledge with respect to regulations on authorised activities, investments and divestments in legal entities and other notifiable changes within the network; - Fluent in English (verbal and in writing) Behavioural characteristics / Soft skills - Excellent interpersonal and presentation skills - Coaching, motivating and directing staff members in accordance with the RBSG management style, to ensue their optimal development and a maximum contribution to the realisation of the groups? objectives. Additional Information - The position is for the first few months on a contractor / detacheringsbasis, after which the position may become a permanent one. - Resume and motivation in English!!! Algemene informatie m.b.t. de aanvraag Aantal FTE: 1 Locatie: Amsterdam Startdatum: 25-1-2010 Eindatum: 30-4-2010 Inzet: 40 uur per week Tarief: scherp Sluitingsgsdatum: 25 Januari 2010 Sluitingstijdstip: 9:00

Freelance management opdrachten

Algemeen manager gezocht!

Geplaatst: 6 nov
Uren: 28-40 uur per week ( in overleg) Functieomschrijving: Als Algemeen Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks leidinggeven van onze organisatie. Je stuurt een team van 20 medewerkers aan en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen. Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de strategische doelstellingen en het waarborgen van de kwaliteit en efficiëntie binnen de organisatie.…

Operationeel Manager voor Online Sieraden Shop

Geplaatst: 12 jul
Locatie: Almere, Nederland (hybride werken mogelijk) Uren: 20 tot 40 uur per week Over ons: We zijn een vooraanstaand e-commerce bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige sieraden. Missie: De missie van deze vacature is om de oprichter te ontlasten van dagelijkse operationele taken, zodat hij zich kan concentreren op het verbeteren van het bedrijfsmodel. Jij zult een cruciale rol spelen in het beheren…

Algemeen Directeur (ad interim) bij horecagroothandel

Geplaatst: 10 jul
Horeca groothandel InstockMarket zoekt een ad interim Algemeen Directeur voor een periode van zes maanden (oktober 2024 - april 2025) gedurende het zwangerschapsverlof van mede-oprichter Selma Seddik. Voedselverspilling is een enorm probleem: een derde van al het eten wordt verspild. Bij Instock geloven we sinds 2014 dat dit anders kan. Door producten te gebruiken die anders verspild zouden worden,…

Algemeen Directeur (ad interim) bij horecagroothandel

Geplaatst: 9 jul
Horeca groothandel InstockMarket zoekt een ad interim Algemeen Directeur voor een periode van zes maanden gedurende het zwangerschapsverlof van mede-oprichter Selma Seddik. Voedselverspilling is een enorm probleem: een derde van al het eten wordt verspild. Bij Instock geloven we sinds 2014 dat dit anders kan. Door producten te gebruiken die anders verspild zouden worden, zoals overschotten, kromme…

Lecturer Innovation and Commercialisation

Geplaatst: 20 jun
Kronenburgh stands for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about This unit aims to give students a comprehensive understanding of innovation and commercialisation. In today’s competitive landscape it…

Lecturer Leadership and Management

Geplaatst: 29 mei
70. Lecturer Leadership and Management Kronenburgh stands for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about The ability to lead and manage effectively is highly sought after by industry, as employers seek to produce…

Parttime assistent met doorgroeimogelijkheden (remote)

Geplaatst: 2 apr
Beste freelancers, Parttime remote assistent met doorgroeimogelijkheden (enige ervaring subsidie aanvragen) Hoofddoel -Fundament creëren voor onderneming - Ondersteuning Eigenaar organisatie en financiële opzet
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht