Servicedesk Medewerker
Opdracht ID: 255
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 02-03-2010
Reacties: 0
Locatie: Geldrop, Noord-Brabant
Laatst gewijzigd: 02-03-2010
Status: Gesloten
Startdatum: 01-04-2010
Einddatum: 30-09-2010
Werkweek: 40 uur & periodiek beheerwerkzaamheden buiten kantooruren uitvoeren (consignatie in avonden en weekenden, volgens een vooraf vastgesteld rooster).
Reacties: uiterlijk 4 maart
De afdeling Dynamisch Verkeersmanagement zorgt voor het geleiden van het verkeer in Zuid Nederland met behulp van moderne verkeersmanagementsystemen (DVM-systemen).
De bediening en instandhouding van de DVM-systemen vindt eveneens binnen deze afdeling plaats.
Functie
Verrichten van de Skilled DVM-Helpdesktaken:
• Het beheren en bewaken van technische installaties en bijbehorende communicatienetwerken voor zowel de wegkant systemen alsmede de systemen in de VCZN
• Het analyseren en (laten) oplossen van incidenten binnen het beheerareaal, alsmede zorgdragen voor de administratieve afhandeling hiervan
• Het fungeren als aanspreekpunt voor gebruikers- en beheermeldingen, bewaken van de voortgang van de afhandeling hiervan.
Functie eisen:
MBO + werk- en -denkniveau.
Kennis op het gebied van systeembeheer, netwerkbeheer, schakel- en besturingstechnieken, datatransmissie en ITIL.
Affiniteit met verkeerskundige processen.
Analytisch sterk, stressbestendig en flexibel.
Dienstverlenende instelling en goede communicatieve vaardigheden.
Initiatiefrijk en pro-actief.