Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Websites & Applicaties >
  3. Overige Websites & Applicaties
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Technical Support Engineer (ClearCase)

Opdracht ID: 1268

Budget: € 0 tot € 0
Geplaatst: 14-07-2010
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 20-07-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
We are looking for a Technical Support Engineer (ClearCase).

About Rational Software:
Rational Software provides a software development platform that improves the speed, quality, and predictability of software projects. This integrated, full-lifecycle solution combines software engineering best practices, market-leading tools, and integrations with other Software Brand products, and those of other vendors.

Rational Customer Support:
To serve its customers in Europe; Middle East and Africa that encounter problems or have questions regarding our tools, Rational has three support centers based in Europe: Amsterdam (Netherlands), Kista (Sweden) and Toulouse (France). These support centers cover nearly all of the Rational products on the so-called 2nd level. This means that the centers are responsible for analyzing and reproducing the problem, finding a work-around, identify product problems and collect new product enhancement requests.

The Role:
Since customer satisfaction plays an important role in sustaining the Rational business with our customers, the main objective of the Technical Support Engineer is to resolve the customer issues with ClearCase in a timely, courteous and professional manner.
Although you are a technical expert, you may often need the help of other world-wide experts like Rational product developers, our account managers and others to resolve the issue. Nevertheless, your responsibilities lie in the orchestration of this and you remain the customer contact and keep the responsibility for the progress towards the solution. All the time you are continuously focused to reduce the impact to the customers business. Ownership, team playing and customer focus are key elements of attitude of the Technical Support Engineer, who is doing his/her work in an international environment.

Our Requirements:
Our ideal candidate will be educated to degree level with a technical background, preferably with software development and technical support.
Experience with Rational ClearCase is essential, knowledge of software development and software configuration management is a plus.
To be successful, you need to have analytical and problem solving skills, be able to set priorities and you also need to be strong in customer handling. Customer focus, enthusiasm and drive are even more important.
In order to support our customers in EMEA; you must be fluent in at least English and French; both verbal and written. Other languages are a plus.
Candidates who do not meet this requirement will be immediately rejected.

Communication Skills:
Perfect communication skills; negotiation skills; set expectations.
Language: MUST speak English and French fluently
Good team player; also able to work/learn autonomously

TARIEF CA. € 47,-

Freelance website opdrachten

het inrichten van MS-Projects

Geplaatst: 17 okt
Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met het inrichten van MS-Projects en (wellicht) opvolgende MS dynamics. De reden is dat ik een nieuw bedrijf start. Daar langlopende projecten in onderhouden moeten worden (met veel externe afhankelijkheden) en ik die vooral-externe afhankelijkheden wil beheersen en controleren. Ik denk dat MS projects daar een goede plek voor is; wie kan mij helpen dat…

Advies bij keuze van webdesignleverancier voor W&S bureau

Geplaatst: 16 okt
Ons W&S bureau is op zoek naar een ervaren en kundige ZZP'er om ons te ondersteunen bij de selectie van een nieuwe webdesignleverancier. Onze huidige website is verouderd en toe aan vernieuwing. Momenteel gebruiken we OTYS als ons recruitmentsysteem, en onze website is hier volledig mee geïntegreerd. OTYS verzorgt echter zelf geen websites meer, waardoor we genoodzaakt zijn een nieuwe…

Weebly specialist

Geplaatst: 27 sep
Ik ben opzoek naar een professionele website deskundige die mijn websites op weebly perfect kan onderhoud. Backlinks seo upgraden layout https etc. Geen pro geen verzoekjes

Website-bouwer mét inlogportaal óf deel afschermen gegevens

Geplaatst: 25 sep
Voor een start-up ben ik op zoek naar een website-bouwer die kan helpen in het bouwen van een website. Belangrijk is dat zakelijke klanten opdrachten kunnen plaatsen waarbij bedrijfsgegevens van de zakelijke klant enkel beschikbaar wordt (middels een e-mail? misschien kun je meedenken) voor de kandidaat die de opdracht accepteert. Let op: ik heb al een website ontworpen via "jouw-web" die…

CRM HubSpot inrichten vanuit MailChimp.

Geplaatst: 17 sep
CRM HubSpot inrichten vanuit MailChimp. In MailChimp zitten 3000 contacten als een platte lijst. Die willen we in HubSpot hebben als een 1:N relatie Bedrijf--> Contactpersonen, met hun status (Lead, Prospects, etc).

Website herstellen

Geplaatst: 7 sep
Ik heb een website bij jouwweb en daar zitten fouten in wie kan mij helpen deze te vinden, en te herstellen?

ReScript programmeur : update tournooi manager app (schaken)

Geplaatst: 10 sep
ik zoek een ReScript programmeur om een update te doen van een bestaand "toernooi manager" web-programma, voor de schaak sport. Zie https://github.com/johnridesabike/coronate en de links aldaar. Geen budget nog, ik sta open voor een idee om het programma "in de markt" te zetten, ik heb geen andere belangen dan het aan de schaak-wereld te geven, omdat het uniek is en simpel werkt.…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht