Technisch Applicatiebeheerder Genesys
Opdracht ID: 2697
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 10-11-2010
Reacties: 0
Locatie: Regio Den Haag, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 17-11-2010
Status: Gesloten
Wij zoeken naar een Technisch Applicatiebeheerder Genesys.
De functie omvat de volgende werkzaamheden:
- Beheer call center sofware (Genesys), nadruk op technisch en applicatiebeheer, maar met korte afstand naar functioneel beheer.
- Operationeel aanspreekpunt voor de dienstverlening op telefonie / infrastructureel gebied (grotendeels uitgevoerd door derden) primair voor Genesys en secundair voor andere applicaties van de client;
- Operationeel aansturen en monitoren van de betrokken dienstverleners;
- Coördinatie bij het oplossen van incidenten en problems op telefonie / infrastructureel gebied en (laten) uitvoeren van analyses met behulp van in databases opgeslagen technische log files;
- (Technisch) applicatiebeheertaken voor call center gerelateerde applicaties.
- Opstellen (onderhouds)-opdrachten voor leveranciers;
- Bijdragen leveren aan ontwikkelprojecten vanuit de beheerorganisatie, bijvoorbeeld bij het formuleren van eisen, het inventariseren en wijzigingen van beheertaken en het testen van verbindingen;
- Onderhouden van de gerelateerde configuratie administratie / controle van het configuratiebeheer van leveranciers;
- Monitoren operationele rapportages van leveranciers;
- Bijdragen aan het verbeteren / optimaliseren van de technische infrastructuur;
- Rapportage over incidenten/problems
Expertise:
- HBO werk- en denkniveau
- minimaal 5 jaar relevante werkervaring
- servicegericht met communicatieve vaardigheden, ook schriftelijk
Brede kennis en ervaring op de volgende gebieden
- Applicatiebeheer call-center software
- VOIP
- koppelingen met ERP systemen
- Genesys
- Databases / SQL
- Netwerkbeheer
- ITIL/ASL
Competenties:
- Beheersing operaties
- Klantgericht
- Informatie analyse
- Resultaatgerichtheid
- Stressbestendigheid