Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Telefonisten voor Antwoord Servicedienst

Opdracht ID: 36222

Budget: € 20 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 03-10-2018
Reacties: 1
Locatie: Thuis, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 04-10-2018
Status: Match!
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Via onze antwoord servicedienst bieden wij een telefoondienst aan voor ZZP'ers en MKB. Het gaat hierbij dan om de afhandeling van binnenkomende gesprekken van onze klanten, denk hierbij aan advocaten, makelaars, reclame bureau's, consultants, etc.

Het is afwisselend werk en u kunt het vanuit huis doen. Omdat u niet continue in gesprek bent kunt u dit werk combineren met andere werkzaamheden achter de computer.
U krijgt van ons een telefoontoestel en een login code. Het enige dat u nodig heeft is een internetlijn. Uiteraard wordt u getraind om dit werk te doen.

We zoeken op dit moment iemand die 15-20 uur per week wil werken op de volgende dagdelen:
Dinsdagmiddag (13:00-18:00)
Woensdag de hele dag of alleen middag (tot 17:30)
Donderdagmiddag (14:30-17:00)
Vrijdagmiddag (12:00-18:00)

Bovengenoemde tijden zijn bespreekbaar naar gelang de mogelijkheid van andere medewerkers om in te vallen en te ruilen, zo werkt bijvoorbeeld niet iedereen tot 18 uur, sommigen werken tot 17:00 uur en anderen tot 17:30. Als u op een combinatie van bovengenoemde tijden wilt werken is ook goed.

Wij zien graag een reactie tegemoet.

Freelance secretaresses die hebben gereageerd (1)

Rudi
Rudi
03-10-2018
2 referenties
Gemiddelde score
8.8

PA of virtual assistant opdrachten

Personal Assistant-PA (m/v)

Geplaatst: 28 okt
Personal Assistant-PA (m/v) De DS Group is een organisatie die o.a. gespecialiseerd is in de ontwikkeling van residentiëel vastgoed, zorgvastgoed en het opbouwen van beleggingsportefeuilles. De visie van DS Group gaat uit van de drie P’s (People, Planet, Profit). Wij streven naar duurzaam, maatschappelijk ondernemerschap. De DS Group is een creatief, innoverend en snelgroeiend bedrijf met…

Managementondersteuner met communicatietalent

Geplaatst: 30 sep
Ik ben sinds 4 jaar aan het bouwen aan mijn organisatieadvies- en trainingsbureau en zoek ondersteuning op wekelijkse basis. Ik heb een erg volle agenda en zoek iemand die met dagelijks zelfstandig kan ondersteunen met mijn mailbox en agenda, me aan mijn mouw trekt als hij/zij iets nodig heeft, proactief meedenkt en -doet, goed uit de voeten kan met Outlook en de telefoon pakt waar dat sneller is.…

Virtual assistent

Geplaatst: 28 mei
Virtual assistent werkzaamheden voor een BHV bedrijf. Iemand die ook wat sales wil doen heeft mijn voorkeur. Evt vast aantal uren bespreekbaar.

Enthousiaste & Energieke Klantenservice Medewerker

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Voor mijn webwinkel in wanddecoratie ben ik op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 de klanten te woord te staan. We zoeken: • Je bent super klantvriendelijk • Je spreekt perfect Nederlands • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als schriftelijk • Je hebt affiniteit met…

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Geplaatst: 23-08-2023
ZZP, op projectbasis Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou! Wie ik ben en wat ik zoek Zonder zaken te forceren…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12-08-2023
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22-08-2023
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht