Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Test Coördinator - Medior

Opdracht ID: 1324

Budget: € 0 tot € 0
Geplaatst: 19-07-2010
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 21-07-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Wij zijn op zoek naar een Test Coördinator - Medior.

Inzet: 36 uur per week.

Algemene kennis/ervaring:
In deze rol dient met een groot aantal partijen, zowel business als IT afgestemd te worden, daarom is het wenselijk dat de testcoördinator over een gedegen bancaire kennis beschikt.

Technische kennis/ervaring:
- Ruime ervaring met het opstellen van runbooks
- Ervaring met defect management

Persoonskenmerken:
- Werkt zeer nauwkeurig
- Communicatief sterk
- Stressbestendig

Talenkennis:
Nederlands/ Engels

Overige wensen:
Persoon mag gedurende het project geen lange vakantie gepland hebben.

Inhoudelijke omschrijving:
In dit traject wordt een kleine groep klanten voorafgaand aan de migratie gemigreerd waarna getoetst wordt of de klant nog steeds kan bankieren volgens verwachting.

Huidige fase in projectcyclus:
Executie

Werkzaamheden:
- Coördinatie van definiëren van klantpopulatie, bepalen van risico's, bepalen van use cases.
- Coördineren van runbooks van de verschillende partijen en opleveren overall runbook.
- Ondersteunen bij uitvoer runbooks.
- Defect Management

Verantwoordelijkheden:
- Testcoördinator rapporteert aan Project Manager.
- Vb. budget en aansturing medewerkers

Wat moet er worden gerealiseerd?:
Belangrijkste deliverable is het overall runbook.


Ervaring binnen de ING is een MUST!



Freelance finance opdrachten

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23 mei
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…

Senior officemanager

Geplaatst: 8 okt
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken! Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het…

Administratieve freelancer

Geplaatst: 3 sep
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…

Gezocht gedreven fondsenwerver

Geplaatst: 30 aug
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…

Administratie / financieel / HR medewerkster

Geplaatst: 20 aug
Administratieve taken zoals: Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals: Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning

Prognoseverklaring spoed

Geplaatst: 29 mei
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.

ondernemingsplan+financieel plan

Geplaatst: 19 jun
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht