Verkopers Gezocht voor Duurzaam Bedrijf
Opdracht ID: 13017
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 15-05-2013
Reacties: 0
Locatie: 3554, Drenthe
Laatst gewijzigd: 31-05-2013
Status: Gesloten
Omschrijving
In verband met uitbreiding van onze activiteiten zoeken wij een acquisiteur / verkoper (m/v) om onze duurzame vacaturebank verder onder de aandacht te brengen bij werkgevers binnen duurzame sectoren en deze uit te nodigen om hun vacatures op onze website te publiceren.
Als acquisiteur / verkoper haal je je verdiensten uit het succes van je commerciële activiteiten (omzet percentage). Je wordt daarbij ondersteund door onze technische staf en de directie. Je ziet het als een uitdaging om het netwerk van ons bedrijf verder uit te breiden. Met betrekking tot plaatsing van vacatures is 50% van de omzet die je genereert voor jou; de andere 50% gaat naar ons. Je geniet een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid in je doen en laten, inclusief de tarieven die je doorberekent aan je klanten.
Naast je inkomen op basis van vacatureplaatsingen door werkgevers, heb je de mogelijkheid om additionele verdiensten te genereren door het proactief selecteren en aanbieden van kandidaten voor bestaande vacatures van werkgevers. Wij hebben een uitgebreid kandidatenbestand en een uitstekende 'matching tool' waarmee je geschikte kandidaten bij openstaande functies kan zoeken. Hiervoor geldt dat je een grote mate van vrijheid geniet om zelf met werkgevers te overleggen tegen welk tarief je je diensten beschikbaar stelt. Vaak wordt een percentage van 20% van het jaarsalaris gerekend. Door de krappe arbeidsmarkt wordt tegenwoordig vaak een vast tarief afgesproken. Afhankelijk van de zwaarte van de functie ligt het bedrag dan meestal tussen de 5.000 en 10.000 euro. De verdeelsleutel hiervoor is 60-40 (60% van de omzet voor jou, 40% voor ons).
Tenslotte hebben wij advertentieruimte op onze website die je te koop kan aanbieden aan geïnteresseerde partijen. Deze ruimte is in principe gereserveerd voor klanten en prospects, maar zolang een bedrijf geen afbreuk doet aan ons duurzame imago kan hiervan worden afgeweken. De omzetverdeling is opnieuw 50/50.
Je werkzaamheden kun je grotendeels van huis uit verrichten (gebruikmakend van onze internet-based backoffice), afgewisseld met bezoeken aan klanten/prospects. Je hebt als commercieel talent dus een uitdagende en afwisselende baan, met veel vrijheid om naar eigen inzicht je tijd in te delen. Je bepaalt dus zelf hoeveel tijd je per week investeert.
Functie-eisen en kandidaat criteria:
Je beschikt over WO / HBO werk- en denkniveau;
Je beschikt over een goed ontwikkeld commercieel gevoel;
Je hebt een ondernemersmentaliteit en werkt graag zelfstandig;
Je bent geïnteresseerd in duurzame ontwikkelingen;
Je denkt niet in problemen, maar in kansen, mogelijkheden en uitdagingen;
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Je beschikt over een eigen computer, eigen telefoon en eigen vervoer;
Je bent een goede netwerker en je bent enigszins thuis in sociale media;
Je hebt (bij voorkeur) een achtergrond op recruitment en/of HR gebied;
Aanvullende Informatie
Alle onkosten die je maakt (telefoonkosten, vervoer, etc.) zijn voor eigen rekening. Ons besturingssysteem (OTYS) draait alleen op een Windows omgeving. Indien je alleen met Mac werkt, zal je dus en Windows omgeving op je Mac moeten installeren. De licentiekosten voor een gebruikersaccount bij OTYS bedragen €250 per jaar. De training die je nodig hebt om goed gebruik te kunnen maken van OTYS wordt je gratis aangeboden. Indien je vragen, twijfels, suggesties en/of opmerkingen hebt dan horen we graag van je.
Contactpersoon:
Pim