Virtual Office en Sales Assistant (Den Haag)
Opdracht ID: 40107
Budget: € 25 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 01-08-2019
Reacties: 6
Locatie: Den Haag, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 02-08-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2018 -2019. Het is handig als u in Den Haag bent.
Ik ben op korte termijn op zoek naar virtuele office assistant / sales support, die mij op afstand kan ondersteunen in administratieve sales activiteiten. Het gaat om de volgende werkzaamheden:
- Registreren van e-mails in CRM systeem
- onderhouden van administratie
- beantwoorden/verzenden van e-mails
- beheren van de offerte trajecten binnen het systeem
- agenda beheer
Het uitgangspunt is dat je vanuit jouw eigen werkplek (bij jouw thuis of op kantoor) toegang krijgt tot het CRM systeem en de mailbox.
Voorlopig denk ik aan het starten met 8 tot 16 uur per week, afhankelijk van de werkdruk.
Ik zoek iemand met een MBO+ achtergrond (profiel commercieel/office management). Vanwege meerdere verschillende werkzaamheden is het belangrijk dat je allround bent en zaken snel oppakt. Daarnaast zijn schrijf- en rekenvaardigheid belangrijk. Ook het is het prettig als je veel algemene kennis in huis hebt, waardoor je flexibel inzetbaar bent.
Indien de samenwerking goed verloopt, zijn er op lange termijn mogelijkheden tot verdere groei.
Graag ontvang ik jouw reactie als je geïnteresseerd bent!