Web Intelligence Specialist Gezocht
Opdracht ID: 21304
Budget: € 60 tot € 90 p.u.
Geplaatst: 20-10-2015
Reacties: 1
Locatie: Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 04-11-2015
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij helpen bevriende organisaties bij het invullen van belangrijke digitale sleutelposities. Wij geloven in het bundelen van krachten. In het samen optrekken van individuen en organisaties om zo win-winsituaties te creëren.
Daarom roepen wij alle eigenwijze, gedreven en gepassioneerde Web Intelligence specialisten van Nederland, die nog wat uren over hebben in de werkweek, op om onderdeel te worden van ons Web Intelligence Team. Dit team van alléén Champions League spelers maakt onderdeel uit van ons krachtige ecosysteem en wordt ingezet daar waar het er écht om gaat.
Om, op het moment suprême, net even die speler te kunnen laten invallen die het verschil maakt zoeken wij écht goede Web (Conversie) Specialisten voor 8, 16 en 24 uur per week.
Bij veel van onze opdrachtgevers zien we momenteel diverse capaciteitsproblemen ontstaan, niet fulltime maar juist projectmatig en parttime. Een flexibel ‘Champions League’ team van (snel inzetbare) Web Intelligence specialisten biedt voor onze klanten dan ook prima uitkomst.
Wij zijn op zoek naar gedreven, zelfstandige Web (Intelligence) specialisten met geheel of gedeeltelijk de volgende skills :
• SEO, SEA
• Ervaring met Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google Tagmanager en SEOMoz Research Tools.
• Kennis van A/B testen, bij voorkeur Optimizely
• Projectmanagement van Web Analytics (implementaties)
• Innovatie , klant- en resultaatgerichte oplossingen.
Welke werkzaamheden voer je voor/bij onze klanten uit ?
• Relatie(s) leggen tussen de verschillende traffic stromen (push & pull) en de bruto orders die hieruit volgen
• Maatwerk rapporten maken, inzicht geven, integratie van GA in meerdere omgevingen
• Tagging en doormeten media performance
• Optimaliseren van de volledige online omgeving van homepage tot formulier tot aftersales
• Schrijven en uitvoeren van testplannen voor bestaande en nieuwe web analytics implementaties.
• Vertalen van marketingdoelstellingen in meetbare KPI’s.
• (grote) SEA en SEO trajecten
Bent u geïnteresseerd? Dan horen we graag van u.