Beste freelancers,
Introductietekst voor webstie (500 – 800 woorden).
Wij hebben een collectie verlovingsringen online staan, die de klant naar wens kan aanpassen op metaalsoort (platina, goud of zilver) en de edelsteenkeuze. Jouw verhaal gaat over de solitaire verlovingsring. Hierdoor krijg je een unieke ring. Daarnaast is het ook altijd mogelijk om een eigen ontwerp aan te leveren, die wij gaan vervaardigen. Op onze website kun je een indruk krijgen van de mogelijkheden en de stijlen die wij aanbieden. Ook in onze kennisbank kun je veel informatie terug vinden over onze werkwijze, de edelmetalen en edelstenen.
Let op dat een verlovingsring veelal door mannen wordt aangeschaft.
Titel
Halo verlovingsring
Hoofdkeyword
Halo (2-4% gebruiken in de tekst)
Overige keywords
Deze kun je terug laten komen in de twee soorten kopjes (liefst vooraan in de kop genoemd) en in de tekst (ca. 2%).
- aan welke hand moet je een verlovingsring dragen
- Halo betekenis
- edelstenen combineren
- edelstenen kleuren
- aureool
Let ook op de lijst met verwachtingen die wij hebben beschreven. Neem dus ook de USP's en woorden uit het merkpersonage mee in je beschrijving van verlovingsringen.
Waar staat ons bedrijf voor?
Wij zijn niet….. Wij zijn wel….
Massaproductie Nieuwe ambacht
Trends volgen Vernieuwend
Inkoop groothandel Direct kopen bij ons
Geen diversiteit Sky is the limit
Confectie Maatwerk
Geen kennis (in winkels) Vakmensen
Voorraad Bestelling on demand
Productie extern Productie eigen huis
Merkpersonage:
Innovatief, trots (op ons vak/nieuwe ambacht/onze producten), ambitieus, persoonlijk.
Audience:
die meer willen dan standaard. Ze willen iets exclusiefs. Ze willen zelf bepalen.
Doelgroepreactie:
“Ik wist niet dat exclusieve, persoonlijke sieraden zo bereikbaar kunnen zijn. Komt doordat de goudsmeden van *** werken volgens het nieuwe ambacht, een combinatie van het oude goudsmedenambacht met moderne technieken. Ze hebben daar enorm veel kennis en hebben me enorm geholpen. Dankzij *** kreeg ik waar ik al maanden naar zocht. Niks geen standaard, maar een bijzonder en handgemaakt sieraad zoals ik dat wil.”
Over ons
Wij zijn een jong en ambitieus webbedrijf dat als enige ter wereld exclusief sieraden op maat ontwikkeld. Wij combineren het eeuwenoude ambacht van goudsmid met moderne baanbrekende technologieën. Daardoor kunnen wij handgemaakte sieraden maken die je nergens anders zult tegenkomen. Gepersonaliseerde ringen, colliers, oorbellen en armbanden van de allerhoogste kwaliteit. Naast sieraden die je helemaal zelf naar eigen stijl en smaak hebt ontworpen. Dat doe je samen met onze ambachtelijke goudsmeden die je gedurende het hele ontwerpproces begeleiden. Om jouw moment op jouw wijze exclusief in platina of goud tot leven brengen.
Onze USP’s:
- ontwerp jouw eigen ring (deze is uniek en exclusief).
- gratis verzending
- 30 dagen retourrecht op alle orders
- ambachtelijk gemaakt & gebruik van nieuwste technieken
- milieuvriendelijk & fairtrade
- gebruik van edelmetalen en edelstenen, van hoge kwaliteit voor de laagst mogelijke prijs.
- wij hebben geen voorraad. Ieder sieraad wordt op maat gemaakt na bestelling.
Jouw tekst (Wat verwachten wij van jouw tekst?)
- Het gebruik van de aangegeven titel
- Gebruik van tussenkopjes, waarin ook de keywords genoemd worden. Minimaal 3 headers, waarvan zowel h2 als h3 koppen.
- Gebruik van keywords in de tekst, waarvan 1 hoofd keyword, moet tussen de 2-4% liggen. Deze worden door ons aangeleverd per tekst. Gebruik ook synoniemen en verwante woorden.
- Tekstlengte 500 – 800 woorden
- Gebruik van opsommingen wanneer mogelijk (1 of 2x).
- Schrijf de tekst klantgericht (niet voor Google) en ga in op klantbehoeften (waarom moet ze deze producten kopen? Wat zouden ze graag willen weten?). Wij zijn enthousiast over ons product, gaan voor perfectie en de klant moet dat merken.
- Vertel wat uniek is aan ons aanbod (zie onze USP’s en inleidende tekst). Vertel wat nuttig, nieuw, betrouwbaar, interessant en opmerkelijk is. Klantervaringen kunnen genoemd worden. Het moet vernieuwend, anders zijn dan de bestaande content. Raakvlakken mogen er blijven, maar breng iets nieuws. Zorg voor emotie en let op onze tone-of-voice. Geef de emotie weer die je zelf voelt bij het product en laat de klant delen in je enthousiasme. Vertel over de technieken die we gebruiken, dat we innovatief zijn.
- Uiteraard verwachten wij correct taalgebruik. De teksten worden grondig gecontroleerd. Lettertype normaal. Eventueel een deel cursief, en enkele kernwoorden ‘bold’.
- Tekst aan kunnen leveren binnen 1 week (sneller is altijd beter).