Wordpress- en Informatie-Whizzkid voor Vergelijkingsplatform
Opdracht ID: 23973
Budget: € 500 tot € 5000
Geplaatst: 18-04-2016
Reacties: 5
Locatie: Den Haag, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 26-04-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Gezocht: Wordpress- en informatie-whizzkid (v/m) die ons platform naar volgend niveau tilt
Ons bedrijf is een startup-onderneming en ontwikkelt een vergelijkingsplatform voor diensten voor ouderen. Omdat er steeds meer ouderen komen is hier grote behoefte aan. We hebben een goede basis gelegd en krijgen veel lovende reacties van bezoekers. Voor de volgende stap zijn we nu op zoek naar iemand die een vergelijkingsmodule kan inrichten en daarbij de uitstraling en werkwijze van ons Wordpressplatform kan professionaliseren. Ben je bekend met HTML, CSS, Wordpress? Ben je snel van begrip, proactief, communicatief en kun je veel details verwerken? Lees dan snel verder.
Budgetindicatie: €5.000.
Introductie:
Wij zijn een startup-onderneming en willen hét platform zijn waarmee ouderen zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen, tot op de hoogste leeftijd. Het platform wil alle diensten voor ouderen in heel Nederland samenbrengen. Sinds 2014 plaatsen we berichten, overzichten en onderzoeken. We creëren waarde, hebben klanten, zicht op strategische samenwerkingspartners en willen nu een volgende stap zetten om een echt ‘vergelijkingsplatform’ te worden. Bij zo’n platform gaat het voor gebruikers om het zoeken, filteren en sorteren van diensten en producten voor ouderen. Tegelijkertijd moeten aanbieders hun diensten kunnen aanmelden. Hiervoor gebruiken we een kant-en-klaar softwareplatform. Dit platform integreren wij in onze huidige Wordpress-site.
De opdracht:
Om de volgende stap te kunnen zetten zoeken wij iemand voor twee soorten taken. Ten eerste willen we, als hoofdtaak, een softwareplatform in gebruik nemen. Daarnaast willen we als basistaak de uitstraling en werkwijze van onze bestaande site professionaliseren. In eerste aanleg zullen deze taken een doorlooptijd van 2 maanden hebben.
Hoofdtaak: Activeren van vergelijkingsplatform
Wij hebben een softwareplatform geselecteerd waarmee wij onze vergelijkingssite willen realiseren en exploiteren. De leverancier van dit platform zorgt voor bouw, hosting en beheer en levert feitelijk een framework waarmee wijzelf, zonder te programmeren, categorieën van diensten kunnen plaatsen. Elke categorie moet gemodelleerd en geconfigureerd worden voor bezoekers van de website (ouderen en hun netwerk) en voor aanbieders (organisaties die diensten voor ouderen aanbieden).
Het vergelijkingsplatform wordt volledig onderdeel van ons domein, waardoor het voor gebruikers nog steeds één site is. We vragen je de rol van producteigenaar van dit softwareplatform te zijn. Dit kent o.a. de volgende deeltaken:
• afronden van het ontwerp van de gebruikersinterface, samen met onze ontwerper;
• het modelleren en configureren van verschillende categorieën op basis van onze inhoudelijke inbreng. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om kenmerken, sorteer- en filteropties en het inrichten van de interface voor gebruikers en aanbieders;
• schakel zijn tussen de leverancier van het softwareplatform en onze website;
• verzorgen van de livegang;
• zorgen voor overdracht aan en training van ons team en borgen van de werkwijze voor de toekomst.
Basistaak: Professionalisering van onze Wordpress-site
De huidige site is voor 80% in eigen beheer ontwikkeld. We willen de uitstraling en werkwijze op onderdelen professionaliseren. Daarbij denken wij aan bijvoorbeeld de header, de menustructuur, templates voor het plaatsen van berichten, slimmigheden voor groei van bezoekers/pageviews en abonnees, efficiënt beheer, livegang van onderdelen en borging van veiligheid en continuïteit.
Jouw profiel:
Om deze taken succesvol en voortvarend te kunnen uitvoeren vragen we het volgende:
• je hebt aantoonbare kennis en ervaring met HTML en CSS en minimaal beperkte kennis van informatiemodellering;
• je hebt ervaring met Wordpress en het ontwikkelen van zeer klantvriendelijke userinterfaces van responsieve websites;
• je bent snel van begrip, kunt snel, helder, logisch en consistent denken en snel handelen, je bent digitaal vingervlug;
• je bent proactief, ontzorgend, oplossingsgericht, creatief, een aanpakker en flexibel
• je kunt goed zelfstandig én samen werken en communiceren;
• je kunt veel verschillende lijnen volgen, bewaken en uitvoeren;
• je hebt oog voor details en staat open voor het werken met nieuwe digitale tools;
• ervaring met Mailchimp, Google Analytics en Gravity Forms is een pré.
Ons aanbod:
Het is voor ons helaas nog niet mogelijk om goed in te schatten hoeveel tijd deze opdracht vraagt. Dit overleggen we graag met je. Betaling kan op basis van uurtarief, op projectbasis of op basis van resultaat. Als indicatie denken we aan een totaalbudget van €5.000. Met beide taken lever je een zeer belangrijke bijdrage aan het toekomstige succes. Daarnaast kun je veel leren, groeien en de leiding (leren) nemen. Ook draag je bij aan een maatschappelijke meerwaarde: meer ouderen beter en langer zelfstandig in hun eigen woning laten wonen. Tot slot bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan onze sociale onderneming.
Over ons platform:
Een startup onderneming en erkende ‘social enterprise’ die sinds 2014 ouderen langer zelfstandig wil laten wonen door het complete aanbod van diensten veel beter te ontsluiten. Zoals op Funda.nl alle koopwoningen en op Booking.com alle hotelkamers staan, zo willen wij alle diensten voor ouderen ontsluiten. We werken met een team van zeven mensen (ca. 2,5 fte) die hun tijd investeren in de realisatie van hiervan. Inhoudelijke kennis, kennis van de markt en relaties zijn bij ons in goede handen. Maar leiding over en volwaardige uitvoering van techniek, ontwerp, user interaction en user interface zijn nog niet beschikbaar. We bieden met ons team support, ook voor de uitvoering van deze opdracht. Daarnaast hebben we een ontwerper en adviseurs met verstand van ontwerp van websites voor ouderen.
Wil je meer weten? Uiteraard kun je dan contact opnemen met ons en zien we je reactie graag tegemoet.