Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 8 okt
Reacties: 0
Locatie: Koetshuis Landgoed Sandenburg in Langbroek
Laatst gewijzigd: 8 okt
Status: Gesloten
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken! Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het…
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 3 sep
Reacties: 8
Locatie: Katwijk
Laatst gewijzigd: 18 sep
Status: Gesloten
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 30 aug
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 2 sep
Status: Gesloten
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…
Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 20 aug
Reacties: 2
Locatie: Didam
Laatst gewijzigd: 20 aug
Status: Gesloten
Administratieve taken zoals:
Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten
HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals:
Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning
Budget: € 50 tot 350
Geplaatst: 29 mei
Reacties: 2
Locatie: Hoogezand
Laatst gewijzigd: 19 jun
Status: Gesloten
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.
Budget: € 50 tot 350
Geplaatst: 19 jun
Reacties: 1
Locatie: Op afstand
Laatst gewijzigd: 19 jun
Status: Gesloten
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 23 mei
Reacties: 1
Locatie: Almere
Laatst gewijzigd: 3 jun
Status: Match!
Beste freelancers Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 2 jun
Reacties: 2
Locatie: Op afstand
Laatst gewijzigd: 3 jun
Status: Gesloten
Prognose voor het jaar 2025 incl stempel erkend accountantskantoor. Budget 30-45 p.u. aantal uren in overleg. Voor 10 juni graag geregeld. Doel aanvraag? Voor een woning (bezichtiging).
Budget: € 50 tot 350
Geplaatst: 1 mei
Reacties: 2
Locatie: Montfort
Laatst gewijzigd: 2 mei
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik zoek hulp bij aangifte belasting omgeving Midden Limburg (Montfort)
Budget: € 50 tot 350
Geplaatst: 13 apr
Reacties: 2
Locatie: Op afstand
Laatst gewijzigd: 18 apr
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Voor een huurwoning heb ik een prognose ondernemersinkomen 2024 nodig met stempel van een geregistreerd belastingconsulent. Budget € 100.