Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 27-03-2017
Reacties: 8
Locatie: Zuiderwoude
Laatst gewijzigd: 09-04-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers, Hulp gevraagd bij overzetten van de boekhouding van een muziekvereniging van papieren administratie naar online systeem. Vorig jaar mei heb ik het penningmeesterschap van de vereniging overgenomen. Administratie was geheel op papier, ik heb zelf meerdere pogingen gewaagd (zonder specifieke kennis). Er bestaat een account bij e-boekhouden.nl. Hulp gevraagd bij controle van de invoer…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 04-03-2017
Reacties: 11
Locatie: Hillegom
Laatst gewijzigd: 03-04-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik zoek een samenwerking voor een klant van mij. Die zoekt iemand voor een payroll constructie (de freelancer/klant werkt de boekhouding bij) en jij maakt de jaarrekening voor de eenmanszaak. Ik zoek iemand die deze constructie aan wil gaan en ook loonstroken kan maken en een jaarrekening kan maken voor een eenmanszaak. Ik kan u er meer over vertellen in een persoonlijk gesprek.…
Budget: € 500 tot € 1000
Geplaatst: 17-03-2017
Reacties: 7
Locatie: Apeldoorn
Laatst gewijzigd: 31-03-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zoeken een freelancer voor onze administratieve werkzaamheden die onder meer bestaan uit:
Kasboek
Facturen maken
Post ordenen
Wij verwachten hier iemand voor nodig te hebben voor 1 tot 2 keer in de week bij ons op locatie in Apeldoorn.
Ben je geïnteresseerd dan horen wij graag van je.
Graag in overleg prijs bespreken.
Budget: € 750 tot € 1000
Geplaatst: 17-03-2017
Reacties: 6
Locatie: Heerlen
Laatst gewijzigd: 31-03-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik ben opzoek naar een loon- en HRM kantoor of freelancer. Ik heb 14-16 medewerkers die moet iedereen maand verloond worden. Mijn uitgangspunten zijn cloud gebaseerd en een budget van 1000 euro (incl. BTW) all in. Ik zal iedere maand het aantal te verlonen uren doorgeven. Werkzaamheden voor loonadministratie bestaan uit: Opgaaf uren door cliënt per e-mail Salarisspecificaties…
Budget: € 10 tot € 20 p.u.
Geplaatst: 17-03-2017
Reacties: 9
Locatie: Breda
Laatst gewijzigd: 31-03-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers, Help wij groeien en zijn dringend op zoek naar iemand die bonnen en facturen kan checken. Dit gebeurt in een online boekhoudprogramma. Je bent er gemiddeld 1,5 tot 2 uur per dag mee bezig en ieder kwartaal hebben we een piek van ca. 3 weken waarbij de werkzaamheden tot ongeveer 3 uur per dag kunnen oplopen. Het is een absolute noodzaak dat je iedere dag tijd hebt om de werkzaamheden…
Budget: € 100 tot € 500
Geplaatst: 27-03-2017
Reacties: 5
Locatie: Lent
Laatst gewijzigd: 29-03-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Voor een onderzoek heb ik een dataset nodig in excel met alle parlementariërs uit Nederland, Belgie en het VK sinds de Tweede Wereldoorlog. Deze is al gedeeltelijk opgesteld en moet verder worden afgemaakt.
Gegevens hiervoor zijn op internet te vinden. Budget in overleg.
Graag contact per mail.
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 13-03-2017
Reacties: 4
Locatie: Bilthoven
Laatst gewijzigd: 27-03-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik heb even wat hulp nodig bij het inrichten van mijn Banana7 boekhouding als zzp-er.
Ik wil graag leren mijn boekhouding zelf te doen. Blijkbaar heb ik wat fouten gemaakt bij de beginbalans. Ik heb afgelopen jaar verlies geleden maar verwacht dit jaar meer opdrachten.
Kunt u mij helpen? Dan hoor ik graag van u.
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 20-03-2017
Reacties: 3
Locatie: Dordrecht
Laatst gewijzigd: 26-03-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik zoek iemand om ons gezin (2 werkende ouders, 2 kleine kindjes) kan helpen met het invullen van de belastingaangifte.
Iemand met ervaring en die ons met slimmigheidjes geld kan besparen. Graag bij ons thuis en in de avond uren.
Bij interesse hoor ik graag van u.
Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 20-03-2017
Reacties: 5
Locatie: Noordwijk
Laatst gewijzigd: 26-03-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zijn op zoek naar een freelancer voor een belastingaangifte (particulier).
Het gaat om twee samengevoegde huishoudens per oktober 2016, daarnaast is er een huis gekocht. Aanvullende informatie kan worden toegestuurd en het tarief is nader overeen te komen.
Bij interesse hoor ik graag van u.
Budget: € 20 tot € 70 p.u.
Geplaatst: 19-03-2017
Reacties: 2
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 24-03-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer voor het inrichten van project en administratieproces binnen teamleader. Dit in een nog te kiezen boekhoudprogramma voor het administreren van, administratief en projectmatig gezien zeer eenvoudige, projecten. Het gaat om onderhoudscontracten voor onderhoud aan huizen o.b.v. een vast maandbedrag. onderhoudsgelden komen binnen op een stichting derdenrekening.…