Budget: € 300 tot € 400
Geplaatst: 10-04-2012
Reacties: 10
Locatie: Op afstand
Laatst gewijzigd: 16-05-2012
Status: Gesloten
Wij zijn op zoek naar een ervaren afspraken-maker. Heb jij ervaring met telefonische acquisitie en weet jij makkelijk een kwalitatief goede afspraak in te plannen, dan zijn we op zoek naar jou. Wij zijn een pas gestart bedrijf welke online marketing diensten aanbiedt aan MKB bedrijven. Het gaat met name om afspraken maken voor onze zoekmachine optimalisatie diensten. Je kan gewoon vanuit huis werken…
Budget: € 25 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 10-02-2012
Reacties: 26
Locatie: Rijswijk
Laatst gewijzigd: 15-05-2012
Status: Gesloten
Secretaresse gezocht 20 uur p/w met uitloop naar 40 uur. Werkzaamheden op de sales afdeling voor een entertainment- bureau: beantwoorden van de telefoon, het versturen van informatiemappen. Na enige tijd zul je meegaan met de verkoopgesprekken en zullen de werkzaamheden zich uitbreiden tot het voorbereiden van partijen, het maken van partysheets en alle uit de verkochte partijen voortvloeiende…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 18-04-2012
Reacties: 19
Locatie: Roosendaal
Laatst gewijzigd: 12-05-2012
Status: Gesloten
Wij zoeken een parttime freelance assistent(e) voor het organiseren van een aantal commerciele evenementen in de periode mei en juni.
Van de kandidaat wordt verwacht dat hij/zij een grote mate van zelfstandigheid alle voorbereidende maatregelen treft en op de dagen zelf er voor zorgt dat het evenement vlekkeloos verloopt
Budget: € 150 tot € 400
Geplaatst: 09-11-2011
Reacties: 42
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 04-04-2012
Status: Gesloten
Ik ben een drukke ZZP-er (journalist, schrijver) met veel werk en flinke oogkleppen: ik laat de afhandeling van de zakelijke kant (facturen, belastingen, etc) op zijn beloop. En zo stapelt zich dat op, letterlijk en figuurlijk.
Ik zoek een verstandige handige aanpakker die inzicht heeft in administratie (cq gebrek daaraan) en dat voor mij in korte tijd - een dag ? - in orde kan brengen.
Budget: € 25 tot € 75 p.u.
Geplaatst: 14-03-2012
Reacties: 0
Locatie: 7521
Laatst gewijzigd: 15-03-2012
Status: Gesloten
Gevraagd document: Geheimhoudingsovereenkomst te ondertekenen tussen onze firma en deingehuurde notulist.
Budget: € 30 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 20-01-2012
Reacties: 6
Locatie: 9711
Laatst gewijzigd: 13-02-2012
Status: Gesloten
Voor ons bedrijf zijn wij opzoek naar een PR specialist die onze doelgroep op de juiste manier weet te bereiken. Wij maken een tv serie die viral via Youtube wordt uitgezonden. De serie is drie weken geleden gestart en doelstelling is grote landelijke bekendheid. Onze doelgroep zijn jongens en meiden in de leeftijd van 18-25 die van een feestje houden.
Budget: € 10 tot € 17 p.u.
Geplaatst: 14-11-2011
Reacties: 5
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 05-12-2011
Status: Gesloten
Ons bureau met gerenommeerde klanten ligt in het centrum van Amsterdam.
Wij zoeken een representatieve receptioniste/telefoniste voor 2 dagen per week en om de week voor 3 dagen.
Wij zijn dienstverleners pur sang en willen dat onze klanten en relaties een Business Class behandeling krijgen.
Welke gemotiveerde jonge vrouw of man komt ons team versterken.
Budget: € 12 tot € 15 p.u.
Geplaatst: 20-08-2011
Reacties: 14
Locatie: Haarlem en Eigen werkplek
Laatst gewijzigd: 27-09-2011
Status: Gesloten
Ons magazine zit al ruim een jaar in de lift en blijft doorgroeien. Wij zijn op zoek naar een free-lance secretaresse, die 1 x per week langs komt voor een werkbespreking om vervolgens vanaf zelfstandige werkplek kan door werken. dmv email, telefoon en boekhoudprogramma on line. Ervaring met excell en computer algemeen (apple is geen pré, maar handig) Op factuur, tussen de 5 en 10 per…
Budget: € 10 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 07-06-2011
Reacties: 41
Locatie: Delft
Laatst gewijzigd: 19-08-2011
Status: Gesloten
Voor ons culinaire bedrijf zijn wij op zoek naar een secretaresse.
Voor 15 uur per week, ingedeeld in 1 hele dag en 2 halve dagen. Het werk kan deels op locatie en deels thuis.
Graag uw reactie.
Budget: € 15 tot € 25 p.u.
Geplaatst: 27-06-2011
Reacties: 1
Locatie: Almere Poort
Laatst gewijzigd: 29-06-2011
Status: Match!
Voor donderdag 30 juni 2011 zijn wij op zoek naar een freelance notulist/secretaresse van 14:00 tot 17:00 voor het notuleren van drie sollicitatiegesprekken met studenten. Ons bedrijf is gevestigd in Almere Poort. Graag uw uurtarief per mail aan ons doorgeven inclusief een schatting van het aantal uren voor het uitwerken van de notulen.