Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 16-11-2016
Reacties: 0
Locatie: Rosmalen
Laatst gewijzigd: 16-11-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Onze gemeenten in Gelderland is op zoek naar een Administratief ondersteuner gemeente. Omschrijving: Het administratief ondersteunen van projectleiders. Maken, inboeken en archiveren van brieven Zorgdragen voor archivering van aanbestedingsdossiers Opstellen van managementreportages (voortgangs- en evaluatierapportages) Bewaken van de voortgang van aanbestedingen Ondersteuning afdelingsmanager,…
Budget: € 20 tot € 25 p.u.
Geplaatst: 29-03-2016
Reacties: 6
Locatie: Utrecht
Laatst gewijzigd: 04-05-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een notulist om gemiddeld 7x per jaar gedurende 3 uur te notuleren en daarna deze notulen uit te werken. De locatie zal meestal in Utrecht zijn - onder voorbehoud dus. En mogelijk zullen er ook Skype vergaderingen zijn die genotuleerd moeten worden. Het betreft de gezondheidszorg - beroepsvereniging Kinderverpleegkunde. Het tarief voor notuleren betreft €…
Budget: € 20 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 16-02-2016
Reacties: 3
Locatie: Leek
Laatst gewijzigd: 26-02-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn een agentschap en kenniscentrum voor secundaire grondstoffen en verricht sales activiteiten naar gemeenten en afvalbedrijven. Onze klanten zijn "geschikt voor cross selling" en dat doen we dan ook voor verschillende produkten en (recycling) diensten. Wij doen dat nu met zijn tweëen en komen te weinig toe aan secretariaatswerkzaamheden. Waar wij op korte termijn…
Budget: € 10 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 15-02-2016
Reacties: 7
Locatie: Leiden
Laatst gewijzigd: 15-02-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een virtuele assistent die de volgende zaken voor mij kan oppakken voor een variabel bedrag per maand. post beantwoorden boekhouding bijhouden reisplannen maken en boeken contacten en andere databestanden bijwerken me herinneren aan dingen die ik anders zou vergeten klanten bellen bestellingen plaatsen op internet dingen voor me uitzoeken evenementen organiseren:…
Budget: € 15 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 05-02-2016
Reacties: 9
Locatie: Utrecht
Laatst gewijzigd: 09-02-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Opdracht: Samenstellen Mailing Lijst Wij zoeken op korte termijn een nauwkeurige en snelle freelancer die helpt met de opbouw van onze mailinglijst. Het gaat om het samenstellen van een lijst NAW/telefoonnummer/e-mailadres/contactpersoon op basis van een lijst websites. De gegevens haal je van de websites af en voer je in de Excel in. Daarnaast moeten de contacten vervolgens worden…
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 30-12-2015
Reacties: 11
Locatie: Breda
Laatst gewijzigd: 14-01-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik zoek een personal assistant die mij enkele uren / dagdelen per week kan assisteren. Vanuit huis werken is mogelijk, maar graag zo nu en dan ook hier op locatie. Trefwoorden: geduldig, lief, gezellig, aanpakken, netjes, betrouwbaar, creatief, enthousiast, ondernemend, passioneel, pit. Vereisten: - Spreekt en schrijft vloeiend en foutloos Nederlands én Engels. - Administratie…
Budget: € 20 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 04-01-2016
Reacties: 10
Locatie: Heiloo
Laatst gewijzigd: 07-01-2016
Status: Match!
Beste freelancers,
Voor verwerking van aanmeldingen m.b.t. events, zijn wij op zoek naar iemand die vanuit de aanmeldingen die per mail binnenkomen gegevens kan verwerken in een excellijst.
Dit betreft een opdracht voor meerdere events en eventueel andere administratieve werkzaamheden.
Thuiswerken is bij deze opdracht mogelijk.
Indien interesse zie ik u reactie tegemoet.
Budget: € 30 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 16-07-2015
Reacties: 5
Locatie: Leiden
Laatst gewijzigd: 09-08-2015
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een pittige, flexibele Office Manager/PA in de regio Leiden e.o. die zo snel mogelijk echter uiterlijk per 1 september beschikbaar is (overdracht vindt plaats in week 35) voor 16 uur per week. Een deel van de uren zullen op donderdag en vrijdag op ons kantoor in Leiden uitgevoerd moeten worden. Het overige deel van de beschikbare uren kan flexibel ingedeeld…
Budget: € 15 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 10-11-2014
Reacties: 0
Locatie: Haarlem
Laatst gewijzigd: 10-11-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar iemand die secretariële ondersteuning kan bieden voor onze locatie in Haarlem. Het betreft 2 à 3 dagen in de week. Werkzaamheden: telefoon aannemen en afhandelen e-mails afhandelen administratie voeren (in Twinq) doorgeleiden van vak-specifieke vragen aan techneut of accountmanager agenda beheren en bewaken allerhande specifieke administratieve…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 09-09-2014
Reacties: 0
Locatie: Gouda
Laatst gewijzigd: 09-09-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers, Voor een van onze projecten, commercieel, innovatief en internationaal opererend vanuit omgeving Utrecht zijn wij op zoek naar een assistent Marketing & Communicatie met een passie van events en beurzen. Rol en verantwoordelijkheden Binnen deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van allerhande secretariële en organisatorische werkzaamheden…