Budget: € 100 tot € 300
Geplaatst: 01-06-2012
Reacties: 5
Locatie: 3312
Laatst gewijzigd: 04-06-2012
Status: Match!
Hallo, ik ben op zoek naar iemand die 15 interview letterlijk uit kan typen. De gemiddelde opname duur is ongeveer 60 minuten. Gesprekken zijn met 2 personen en worden opgenomen op de iphone. Budget is 20 euro per interview. De eerste interview (5) zijn volgende week woensdag beschikbaar, in de twee weken erna volgt de rest, mogelijk ook nog in de eerste week van juli. Geheimhouding is noodzakelijk…
Budget: € 80 tot € 100
Geplaatst: 14-05-2012
Reacties: 1
Locatie: Op afstand
Laatst gewijzigd: 15-05-2012
Status: Match!
Telefonisch contact opnemen met diverse bedrijven. Wij hebben een lijst met ondernemingen binnen dezelfde branche, welke telefonisch benaderd dienen te worden met een korte uitleg. De lijst met ondernemingen en de uitleg krijg je uiteraard aangeleverd. Het gaat niet om het verkopen van een product, maar om een aankondiging van een veiling. Echter, we hebben van het meerendeel van de ondernemingen…
Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 27-10-2011
Reacties: 42
Locatie: Delft
Laatst gewijzigd: 27-04-2012
Status: Gesloten
Wij zijn een compact communicatiebureau met 25 jaar ervaring dat zich aan het herontwikkelen is. In die overgangsfase zoeken we een parttime ondersteuner die zich wel volledig kan committeren. Taken kunnen zeer uiteenlopend zijn, maar onder andere: telefonische ondersteuning, emailcorrespondentie, planning, dossiers bijhouden, afspraken maken, eventueel contact met leveranciers (andere ZZP'ers, drukkerijen,…
Budget: € 20 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 16-01-2012
Reacties: 19
Locatie: Nuenen
Laatst gewijzigd: 20-04-2012
Status: Gesloten
Wij zijn een winkelbedrijf met 5 winkels in diverse branches, ben op zoek naar medewerkster die post organiseert, personeeldossiers archiveert, mijn agenda mede beheert, je bent welkom!
Budget: € 25 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 06-02-2012
Reacties: 13
Locatie: Zutphen
Laatst gewijzigd: 19-04-2012
Status: Gesloten
voor een psychologenpraktijk zoek ik een secretaresse met ervaring in de medische sector.
Werkzaamheden bestaan telefoonbeantwoorden, correspondentie, administratieve werkzaamheden, agendabeheer.
Naast de vanzelfsprekende bekendheid met Office, is het van belang dat je je snel inwerkt in het gebruikte softwarepakket ter ondersteuing van de praktijk.
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 27-03-2012
Reacties: 1
Locatie: Maastricht
Laatst gewijzigd: 17-04-2012
Status: Gesloten
Namens de gemeente Maastricht:
Gezocht een notulist(e) voor donderdag a.s. van 12.30 tot 15.00 uur voor het verslaan van een vergadering.
Datum: 29-3-2012
Wij horen graag snel van u.
Budget: € 15 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 22-02-2012
Reacties: 7
Locatie: Zoetermeer
Laatst gewijzigd: 01-03-2012
Status: Match!
Ervaren notulist(e) gezocht voor het notuleren van een bestuursvergadering.
De bestuursvergadering vind plaats op 18 april van 20.00 tot circa 22.30 uur in Zoetermeer.
Budget max. € 35,- ex btw per uur.
Bij goede match meer opdrachten mogelijk.
Budget: € 7 tot € 11 p.u.
Geplaatst: 02-10-2011
Reacties: 11
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 13-02-2012
Status: Gesloten
Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2009 -2010-2011. Het is handig als u in Amsterdam bent.
Budget: € 15 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 14-11-2011
Reacties: 3
Locatie: Norg
Laatst gewijzigd: 07-12-2011
Status: Match!
Voor ons bedrijf in de buurt van Assen zoeken we voor 3 dagen per week (een part-time freelance secretaresse). Werktijden in overleg
Budget: € 5 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 17-11-2011
Reacties: 4
Locatie: leiden
Laatst gewijzigd: 18-11-2011
Status: Gesloten
Wij zoeken met spoed een notulist.
Voor vrijdag 18 november om 10.30 uur.
Duur gesprek plus minus 1uur,
Gesprek gaat over schoolverzuim.
Vindt plaats in Leiden.
Eventueel voor meerdere opdrachten.