Professional op het vlak van data, datakwaliteit, datamanagement, data governance en privacy. Ik heb 22 jaar ervaring in de IT-branche en heb me al die jaren met data beziggehouden in diverse rollen (software engineer, consultant, product owner, product…
PERSOONLIJK PROFIEL Ik ben een open en eerlijke persoonlijkheid, communicatief en commercieel sterk. Generalist versus specialist. HBO+ werk- en denkniveau. Uitgerust met een flinke dosis doorzettingsvermogen, relativerende eigenschappen en een positief…
Ik sta voor de levering van uitstekende services aan klanten, die hun bedrijf zullen ondersteunen. Als persoon ben ik positief en enthousiast, sportief en hou ik ervan om mensen te verbinden, gebaseerd op vertrouwen. Ik ben een zeer gemotiveerde…
Teams en hele bedrijven meenemen naar verantwoordelijkheid nemen en daardoor meer bereiken. Als coach maar ook als lijnmanager kan ik deze beweging begeleiden. Mensen in hun kracht en goed lopende teams met lachende gezichten geven mij energie.
Ik ben oorspronkelijk opgeleid als marketeer, HEAO-CE en NIMA-C. Daarna succesvol in sales en marketing (management). Goede track record in de internationale verkoop van complexe producten/projecten, waarbij financiering, (project) implementatie en…
Mijn profiel in het kort: Ik ben een strategische, all-round interimmanager communicatie/ marketing met een mooie balans van nuchterheid en zakelijkheid enerzijds, en een creatieve, nieuwsgierige en open mind anderzijds. Ik handel sterk klant- en kwaliteitgericht,…
KIDI vertaalt ideee?n in concrete en haalbare plannen e?n zorgt voor de ontwikkeling en implementatie van gebruikersvriendelijke en effecffectieve digitale oplossingen. Een belangrijk onderdeel is het ondersteunend maken van de digitale oplossing aan…
Ik ben Dylan Hermanns, een jonge daadkrachtige organisatieadviseur, geboren in het jaar 1993 waardoor ik onder de categorie ‘millenials’ val, ook wel generatie Y genoemd. Een generatie van algemeen sociale, maatschappelijk betrokken, creatieve en…
Veel organisaties hebben te maken met steeds snellere veranderingen in hun markt. Ze weten dat ze zich moeten aanpassen om in te kunnen spelen op deze kansen en bedreigingen. Wij helpen hen om toekomstbestendig te worden en blijven. We creëren waarde…