Al meer dan 40 jaar actief op administratief gebied. Gedurende twintig jaar het midden- en kleinbedrijf administratief ondersteunt vanuit mijn administratiekantoor. Bijna 30 jaar actief als manager Billing bij een gerenomeerd fiscalisten, advocaten -…
Voor het uitbesteden van werkzaamheden bent u bij mij op het goede adres. Inmiddels heb ik ruime ervaring als boekhouder voor kleine en middelgrote organisaties. U bent bij mij op het goede adres voor de volgende werkzaamheden: - financiële administratie…
Je houdt van je werk maar niet van de administratie die erbij komt kijken. Daarom bestaat MijnOrde. Ik help je jouw administratie zo in te richten dat je er maar weinig tijd aan hoeft te besteden. Dat betekent dat kosten overzichtelijker worden, facturen…
Doe wat je leuk vindt en zorg dat de administratie, aangifte en financiële zaken gedaan wordt door iemand die daar passie voor heeft. Passie voor cijfers en orde met een duidelijk overzicht zijn op mij van toepassing. Aangenaam ik ben Mariëlle en wil…
Als een ervaren administratieve duizendpoot ben ik een waardevolle aanwinst voor elk bedrijf dat op zoek is naar efficiëntie, nauwkeurigheid en organisatorische vaardigheden. Mijn brede kennis en ervaring op het gebied van administratief werk stellen…
Met ruim 15 jaar ervaring in de logistiek heb ik mezelf opgewerkt tot een doorgewinterde professional. Mijn carrière draaide altijd om het verbeteren van bedrijfsprocessen. Van inside en outside sales tot strategische planning, voorraadbeheer en het…