Budget: € 250 tot € 1000
Geplaatst: 30-12-2014
Reacties: 2
Locatie: Haarlem
Laatst gewijzigd: 02-01-2015
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zijn recent overgestapt naar het boekhoudprogramma Exact Online. Voor de inrichting van een redelijk gestandaardiseerd rekenschema in Exact Online zijn we op zoek naar ondersteuning en kennis van Exact Online om dit op basis van ons bestaande rekenschema in te laten richten.
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 10-12-2014
Reacties: 4
Locatie: Sprang-Capelle
Laatst gewijzigd: 15-12-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers, Als gerenommeerd bandenspecialist zijn wij onszelf ervan bewust mee te gaan met de ontwikkelingen op het gebied van automatisering. Helaas loopt onze branche hier sterk in achter. Wij zijn op dit moment veel tijd kwijt aan het maken van offertes zowel telefonisch, per mail als mondeling. Ons huidige systeem stamt uit 1999 en is dringend aan vervanging toe. Wij zijn voornemens…
Budget: € 20 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 10-12-2014
Reacties: 0
Locatie: Breda
Laatst gewijzigd: 10-12-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers, Voor een Nederlands Pools administratiekantoor en werkbemiddelingsbureau ben ik met spoed op zoek naar een goed Nederlands sprekende Poolse man of vrouw met administratieve vaardigheden. Omgeving Breda. Ik heb een bouwbedrijf met polen en deze mensen hebben hulp nodig met het voeren van hun administratie, aangiftes, verzoeken kinderbijslag, huurcontracten, verzekeringen enz. Mijn…
Budget: € 500 tot € 5000
Geplaatst: 14-11-2014
Reacties: 1
Locatie: Zeist
Laatst gewijzigd: 17-11-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste optiebelegger met verstand van Wordpress, en liefst eveneens een database zoals FilemakerPro. Het doel is geen kortstondige opdracht, maar een samenwerking die tot een bedrijf zou kunnen uitgroeien.
Budget: € 35 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 11-11-2014
Reacties: 2
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 17-11-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zoeken met SPOED een actuaris die (evt. naast zijn huidige werkzaamheden) een opdracht kan uitvoeren voor een verzekeraar. Het gaat om onderzoek en berekeningen die gedaan moeten worden in het kader van een nog op te richten garantiefonds. Enkel kandidaten gezocht met WO achtergrond en aantoonbare ervaring met dergelijke opdrachten.
Alvast dank voor uw reactie.
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 29-10-2014
Reacties: 2
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 30-10-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij willen een klein kasboek programma laten programmeren voor onze cliënten.
Graag hoor ik wie ons hierbij kan helpen.
Budget: € 15 tot € 17 p.u.
Geplaatst: 25-08-2014
Reacties: 6
Locatie: Nieuw Vennep
Laatst gewijzigd: 26-08-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zoeken een administrateur die de administratie kan bijhouden van een nieuw opgerichte stichting die Europese kwaliteitscertificaten uitgeeft in de Europese branche van de cadeau artikelen en relatiegeschenken. De admin gebeurt grotendeels digitaal en deels middels papieren files. Prijs zo om en nabij de 15,00 zou goed passen. Per jaar gaat de stichting groeien omdat steeds méér…
Budget: € 100 tot € 200
Geplaatst: 06-08-2014
Reacties: 6
Locatie: Naaldwijk
Laatst gewijzigd: 11-08-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik ben op zoek naar iemand die de e-mailadressen kan opzoeken op internet van ca 3000 instanties. Naam, adres, woonplaats van instantie is beschikbaar. Van velen ook het webadres. Deze instanties en NAW-gegevens worden aangeleverd in Excel document.
Vergoeding: € 0,05 per opgeleverd juist mailadres.
Budget: € 15 tot € 25 p.u.
Geplaatst: 28-04-2014
Reacties: 5
Locatie: Amersfoort
Laatst gewijzigd: 01-05-2014
Status: Gesloten
Voor onze hosting en webdevelopment units zijn we op zoek naar een administratie medewerker. Dit wordt de schakel tussen de klant en de boekhouder. Werkzaamheden welke verricht moeten worden: - Administratieve verwerking en controle van administratie en professionaliseren - Beheren van inkoop/verkoop facturen - Beheren van de betalingen inkoop/verkoop - Maandelijkse administratie aanleveren aan de…
Budget: € 25 tot € 75 p.u.
Geplaatst: 18-03-2014
Reacties: 2
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 02-04-2014
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar advies over het volgende: Ik bezit nu een huis waar ik ook woon met een bankspaarhypotheek (looptijd nog 6.5 jaar). Ik wil hier niet meer gaan wonen, ook geen ander huis kopen en het huis verhuren. Ingangsdatum zal per 1-7-2014 zijn. Mijn eigen idee is om de inkomsten van de verhuur op te geven in box 3 en de hypotheekrente aftrek niet meer toe te…