Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 24-08-2016
Reacties: 3
Locatie: Venlo
Laatst gewijzigd: 31-08-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik ben een ZZP-er en ben op zoek naar een boekhouder die voor mij een prognose inkomsten 2016 kan maken.
Het moet een "officieel" document worden, voor mijn verhuurder. De klus heeft spoed!
Wie kan mij op korte termijn helpen?
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 26-08-2016
Reacties: 6
Locatie: Zevenhuizen
Laatst gewijzigd: 29-08-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik heb een auto export bedrijfje zonder personeel. Ik zoek een boekhouder die de boekhouding kan doen.
Graag een reactie bij interesse.
Budget: € 20 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 23-08-2016
Reacties: 3
Locatie: Bergen
Laatst gewijzigd: 24-08-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een financieel-administratief medewerker die ons een paar uur per week kan ondersteunen met de (financiële) administratie. De taken zijn in overleg nog vast te stellen, maar betreffen in ieder geval de boekhouding, post en mail. De werkzaamheden zijn deels op onze locatie, maar kunnen ook deels op eigen locatie van de freelancer worden uitgevoerd. Wij…
Budget: € 20 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 16-08-2016
Reacties: 4
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 21-08-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik zoek op zeer korte termijn iemand die mijn jaarrekening 2015 kan controleren en goedkeuren en mij kan helpen met mijn IB opgave (een zogenaamd M-biljet). In 2015 waren mijn omzet en kosten minimaal omdat het mijn startjaar was met slechts een paar facturen en weinig uitgaven. De jaarrekening is dus super simpel en ik zal zelf een concept aanleveren. Het M biljet is wat ingewikkelder…
Budget: € 10 tot € 15 p.u.
Geplaatst: 15-08-2016
Reacties: 3
Locatie: Rotterdam
Laatst gewijzigd: 21-08-2016
Status: Match!
Beste freelancers, Wij zoeken voor enkele uurtjes per week een gemotiveerde freelancer die onze administratie bijhoud. Bij tevredenheid volgen er meerdere uren en wellicht ook meerdere bedrijven. De volgende taken zul je uit gaan voeren: - Alle binnenkomende en uitgaand facturen sorteren in Dropbox onder de juiste tijdsvak; - Kwartaalaangifte kunnen doen is een pre; - Eventueel andere taken in overleg;…
Budget: € 2500 tot € 6000
Geplaatst: 04-08-2016
Reacties: 9
Locatie: Haarlem
Laatst gewijzigd: 15-08-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, De afgelopen maanden zijn we begonnen met Basecone en Exact Online. De eerste ervaringen zijn positief. Inmiddels is daar veel input in verwerkt. Graag wil ik bij jou een offerte opvragen om de dienstverlening zo'n manier vorm te geven dat wij kunnen zeggen dat we de boekhouding goed voor elkaar hebben. Dat betekent: 1. Verwerking van alle binnenkomende bonnetjes via Basecone.…
Budget: € 20 tot € 200
Geplaatst: 03-08-2016
Reacties: 10
Locatie: thuis op afstand
Laatst gewijzigd: 13-08-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Na een drukke periode is de zzp administratie op een laag pitje komen te staan. Daardoor ben ik het overzicht kwijt, en lukt het mij niet meer dit op orde te brengen. Ik zoek iemand die de administratie opnieuw kan opzetten en kan bijhouden. helaas heb ik maar een beperkt budget. Graag zie ik 2 prijsopgave: 1. Opzetten en op orde brengen van achterstallige boekhouding 2. maandelijks…
Budget: € 30 tot € 100
Geplaatst: 03-08-2016
Reacties: 0
Locatie: Leiden
Laatst gewijzigd: 03-08-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik zoek een boekhouder of accountant die is geregistreerd bij het NOAB en die mijn ondernemingsplan van 10 A4-tjes kan goedkeuren voor een Rekening-Courantkrediet aanvraag bij de ING Bank.
Wie kan dit op korte termijn voor mij uitvoeren? Bij een reactie graag de prijs erbij vermelden.
Budget: € 20 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 26-07-2016
Reacties: 7
Locatie: Voorburg
Laatst gewijzigd: 29-07-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Als ZZP'er in de IT schiet het doen van de administratie er soms bij in, ik ben dan ook op zoek naar een geschikte boekhouder die de administratie een boost kan geven en samen met mij kan bijhouden. Takenpakket zal o.a. bestaan uit: * Opzetten administratie in Reeleezee; * Administratie; * Belastingaangifte. Graag zou ik een keer persoonlijk kennismaken en e.e.a. doornemen alvorens…
Budget: € 500 tot € 5000
Geplaatst: 26-07-2016
Reacties: 4
Locatie: Bathmen
Laatst gewijzigd: 29-07-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een boekhouder voor de BTW (kwartaal) aangifte, opstellen jaarrekening en voor advies. (budget: € 1000,00/jaar) Ik zoek iemand met ervaring in het accuraat zelfstandig uitvoeren van administraties in de proffit sector. Opleidingsniveau MBO/HBO en graag ervaring met buitenland leveringen en diensten. De werkzaamheden hoeven niet op locatie uitgevoerd te worden,…