Budget: € 20 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 05-06-2012
Reacties: 3
Locatie: Eemnes
Laatst gewijzigd: 08-06-2012
Status: Match!
Met spoed gezocht!
Notulist(e) voor een vergadering a.s donderdag avond in Eemnes.
Vergadering duurt drie uur.
Plaats een reactie voor meer informatie.(tijdstip, locatie, agenda)
Graag zie ik offerte tegemoet.
Gr. Marijke
Budget: € 20 tot € 70 p.u.
Geplaatst: 04-06-2012
Reacties: 9
Locatie: Rotterdam
Laatst gewijzigd: 06-06-2012
Status: Gesloten
Met spoed zoeken wij voor ons bedrijf een directie-secretaresse voor 32 uur per week voor de komende 3 tot 4 maanden.
Budget: € 15 tot € 20 p.u.
Geplaatst: 29-05-2012
Reacties: 8
Locatie: Op afstand
Laatst gewijzigd: 05-06-2012
Status: Match!
Beste, Ik zoek iemand die goed en snel met excel kan werken. Het betreft 58 productomschrijvingen die met excel ingevoerd moeten worden. Veelal dezelfde omschrijvingen van een product die alleen kleine aanpassingen behoeft zoals bv. kleur. Het moet precies en zonder taalfouten worden verwerkt. Ik bied €15-20 per uur. Ik schat dat het een paar uurtjes werk is. Als mogelijk is iemand met een Gmail…
Budget: € 100 tot € 300
Geplaatst: 01-06-2012
Reacties: 5
Locatie: 3312
Laatst gewijzigd: 04-06-2012
Status: Match!
Hallo, ik ben op zoek naar iemand die 15 interview letterlijk uit kan typen. De gemiddelde opname duur is ongeveer 60 minuten. Gesprekken zijn met 2 personen en worden opgenomen op de iphone. Budget is 20 euro per interview. De eerste interview (5) zijn volgende week woensdag beschikbaar, in de twee weken erna volgt de rest, mogelijk ook nog in de eerste week van juli. Geheimhouding is noodzakelijk…
Budget: € 300 tot € 400
Geplaatst: 10-04-2012
Reacties: 10
Locatie: Op afstand
Laatst gewijzigd: 16-05-2012
Status: Gesloten
Wij zijn op zoek naar een ervaren afspraken-maker. Heb jij ervaring met telefonische acquisitie en weet jij makkelijk een kwalitatief goede afspraak in te plannen, dan zijn we op zoek naar jou. Wij zijn een pas gestart bedrijf welke online marketing diensten aanbiedt aan MKB bedrijven. Het gaat met name om afspraken maken voor onze zoekmachine optimalisatie diensten. Je kan gewoon vanuit huis werken…
Budget: € 25 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 10-02-2012
Reacties: 26
Locatie: Rijswijk
Laatst gewijzigd: 15-05-2012
Status: Gesloten
Secretaresse gezocht 20 uur p/w met uitloop naar 40 uur. Werkzaamheden op de sales afdeling voor een entertainment- bureau: beantwoorden van de telefoon, het versturen van informatiemappen. Na enige tijd zul je meegaan met de verkoopgesprekken en zullen de werkzaamheden zich uitbreiden tot het voorbereiden van partijen, het maken van partysheets en alle uit de verkochte partijen voortvloeiende…
Budget: € 80 tot € 100
Geplaatst: 14-05-2012
Reacties: 1
Locatie: Op afstand
Laatst gewijzigd: 15-05-2012
Status: Match!
Telefonisch contact opnemen met diverse bedrijven. Wij hebben een lijst met ondernemingen binnen dezelfde branche, welke telefonisch benaderd dienen te worden met een korte uitleg. De lijst met ondernemingen en de uitleg krijg je uiteraard aangeleverd. Het gaat niet om het verkopen van een product, maar om een aankondiging van een veiling. Echter, we hebben van het meerendeel van de ondernemingen…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 18-04-2012
Reacties: 19
Locatie: Roosendaal
Laatst gewijzigd: 12-05-2012
Status: Gesloten
Wij zoeken een parttime freelance assistent(e) voor het organiseren van een aantal commerciele evenementen in de periode mei en juni.
Van de kandidaat wordt verwacht dat hij/zij een grote mate van zelfstandigheid alle voorbereidende maatregelen treft en op de dagen zelf er voor zorgt dat het evenement vlekkeloos verloopt
Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 27-10-2011
Reacties: 42
Locatie: Delft
Laatst gewijzigd: 27-04-2012
Status: Gesloten
Wij zijn een compact communicatiebureau met 25 jaar ervaring dat zich aan het herontwikkelen is. In die overgangsfase zoeken we een parttime ondersteuner die zich wel volledig kan committeren. Taken kunnen zeer uiteenlopend zijn, maar onder andere: telefonische ondersteuning, emailcorrespondentie, planning, dossiers bijhouden, afspraken maken, eventueel contact met leveranciers (andere ZZP'ers, drukkerijen,…
Budget: € 20 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 16-01-2012
Reacties: 19
Locatie: Nuenen
Laatst gewijzigd: 20-04-2012
Status: Gesloten
Wij zijn een winkelbedrijf met 5 winkels in diverse branches, ben op zoek naar medewerkster die post organiseert, personeeldossiers archiveert, mijn agenda mede beheert, je bent welkom!