Budget: € 25 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 06-02-2012
Reacties: 13
Locatie: Zutphen
Laatst gewijzigd: 19-04-2012
Status: Gesloten
voor een psychologenpraktijk zoek ik een secretaresse met ervaring in de medische sector.
Werkzaamheden bestaan telefoonbeantwoorden, correspondentie, administratieve werkzaamheden, agendabeheer.
Naast de vanzelfsprekende bekendheid met Office, is het van belang dat je je snel inwerkt in het gebruikte softwarepakket ter ondersteuing van de praktijk.
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 27-03-2012
Reacties: 1
Locatie: Maastricht
Laatst gewijzigd: 17-04-2012
Status: Gesloten
Namens de gemeente Maastricht:
Gezocht een notulist(e) voor donderdag a.s. van 12.30 tot 15.00 uur voor het verslaan van een vergadering.
Datum: 29-3-2012
Wij horen graag snel van u.
Budget: € 150 tot € 400
Geplaatst: 09-11-2011
Reacties: 42
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 04-04-2012
Status: Gesloten
Ik ben een drukke ZZP-er (journalist, schrijver) met veel werk en flinke oogkleppen: ik laat de afhandeling van de zakelijke kant (facturen, belastingen, etc) op zijn beloop. En zo stapelt zich dat op, letterlijk en figuurlijk.
Ik zoek een verstandige handige aanpakker die inzicht heeft in administratie (cq gebrek daaraan) en dat voor mij in korte tijd - een dag ? - in orde kan brengen.
Budget: € 30 tot € 85 p.u.
Geplaatst: 15-02-2012
Reacties: 26
Locatie: Den Haag
Laatst gewijzigd: 29-03-2012
Status: Gesloten
Wij zijn op zoek naar een flexibele office manager die van aanpakken houdt, creatief en enthousiast is.
Wij hebben een klein bedrijf (twee vaste medewerkers) in vastgoed, renovatie en zoeken in beginsel een parttime office manager, voor ongeveer 2 dagen per week.
Budget: € 25 tot € 75 p.u.
Geplaatst: 14-03-2012
Reacties: 0
Locatie: 7521
Laatst gewijzigd: 15-03-2012
Status: Gesloten
Gevraagd document: Geheimhoudingsovereenkomst te ondertekenen tussen onze firma en deingehuurde notulist.
Budget: € 50 tot € 100 p.u.
Geplaatst: 21-12-2011
Reacties: 5
Locatie: 1017
Laatst gewijzigd: 15-03-2012
Status: Gesloten
Beste professional, Voor een BI / DWH / MicroSoft competence center (10 FTE) bij onze klant in Amsterdam, zoeken wij een teamleider. Functie: Teamleider BI / DWH / MicroSoft competence center. Functie inhoud: • Leidinggeven aan het BI / DWH / MicroSoft competence center. • Ondersteuning van de business op het gebied van BI en DWH. • Implementeren van het Sharepoint platform. •…
Budget: € 15 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 22-02-2012
Reacties: 7
Locatie: Zoetermeer
Laatst gewijzigd: 01-03-2012
Status: Match!
Ervaren notulist(e) gezocht voor het notuleren van een bestuursvergadering.
De bestuursvergadering vind plaats op 18 april van 20.00 tot circa 22.30 uur in Zoetermeer.
Budget max. € 35,- ex btw per uur.
Bij goede match meer opdrachten mogelijk.
Budget: € 30 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 20-01-2012
Reacties: 6
Locatie: 9711
Laatst gewijzigd: 13-02-2012
Status: Gesloten
Voor ons bedrijf zijn wij opzoek naar een PR specialist die onze doelgroep op de juiste manier weet te bereiken. Wij maken een tv serie die viral via Youtube wordt uitgezonden. De serie is drie weken geleden gestart en doelstelling is grote landelijke bekendheid. Onze doelgroep zijn jongens en meiden in de leeftijd van 18-25 die van een feestje houden.
Budget: € 7 tot € 11 p.u.
Geplaatst: 02-10-2011
Reacties: 11
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 13-02-2012
Status: Gesloten
Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2009 -2010-2011. Het is handig als u in Amsterdam bent.
Budget: € 25 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 13-01-2012
Reacties: 11
Locatie: 2801
Laatst gewijzigd: 12-02-2012
Status: Gesloten
Ik ben betrokken bij een project dat gesubsidieerd wordt door de Rijksoverheid en uitgevoerd wordt door onder andere de Hogeschool Inholland en een aantal VO-scholen. We brengen komende tijd een aantal teksten uit, waarvoor ik iemand zoek die de teksten kan corrigeren, redigeren en 'fris' maken. Toekomstige opdrachten Het is er mij veel aan gelegen om iemand te vinden die ook in de toekomst,…